Przetargi.pl
Świadczenie pogwarancyjnych usług naprawczych sprzętu komputerowego w O/ZUS w Rzeszowie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2011-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie pogwarancyjnych usług naprawczych sprzętu komputerowego w O/ZUS w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV - 50-31-20-00-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę odpłatnych usług polegających na naprawach pogwarancyjnych sprzętu komputerowego będącego własnością Zamawiającego. 2. Naprawom podlega sprzęt komputerowy znajdujący się w siedzibie ZUS Oddział Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12 oraz w podległym mu Inspektoracie w Przeworsku, ul. Dworcowa 1. Wymienione jednostki zwane są dalej Jednostkami Organizacyjnymi (JO) Zamawiającego. Naprawami pogwarancyjnymi objęte zostają: Grupa A - Drukarki wierszowe (2 szt). Grupa B - Komputery Siemens, drukarki laserowe kolorowe, urządzenia wielofunkcyjne (drukarka,skaner,fax), notebooki (38 szt). Specyfikację sprzętu i jego ilość (łącznie 40 sztuk) zamieszczono w Załączniku do opisu przedmiotu zamówienia 4. Wykonawca dokonuje napraw sprzętu komputerowego z grup A-B, na który wygasła gwarancja dostawcy oraz zobowiązuje się, w ramach określonej kwoty ryczałtu, do sukcesywnego obejmowania usługami naprawczymi sprzętu, na który gwarancja wygaśnie. Specyfikację sprzętu i terminy wygasania gwarancji zawiera Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Sprzęt wymieniony w tym załączniku lecz będący w okresie gwarancji będzie objęty usługami naprawczymi po wygaśnięciu gwarancji bez sporządzania odrębnego aneksu w ramach określonej kwoty ryczałtu obowiązującej w dniu podpisania umowy. NAPRAWY SPRZĘTU 1. Zamawiający zgłasza awarię sprzętu w jednej z następujących form: pisemnie, faksem, pocztą elektroniczną. 2. Zamawiający zgłasza awarię sprzętu w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku włącznie w godzinach 8:00 - 16:00, podając informacje o awarii i wynikach podjętych czynności diagnostycznych. 3. Wykonawca oświadcza, że dysponuje częściami zamiennymi i urządzeniami kluczowymi dla podtrzymania ciągłości pracy Zamawiającego (sprzęt z grupy A). W przypadku niemożliwości usunięcia usterek niesprawnego sprzętu w terminach określonych w ust. 6, Wykonawca, dokona jego wymiany na zamiennik funkcjonalny o takich samych lub wyższych parametrach techniczno eksploatacyjnych. Zamienniki monitorów do komputerów mogą być stosowane w czasie nie dłuższym niż 60 dni od daty zgłoszenia awarii. Po tym terminie zamiennik monitora staje się własnością Zamawiającego, a nienaprawiony własnością Wykonawcy (monitor traktuje się tak jak każdą inną część zamienną zestawu komputerowego). Dopuszcza się, aby pozostałe zamienniki funkcjonalne nie wymienione wyżej, tj. w ust 3, mogły być użytkowane u Zamawiającego do końca trwania umowy. Zamienniki zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu umowy. Parametry zamienników muszą być w pełni zgodne z parametrami niesprawnego sprzętu, decyduje tu opinia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii w następujących terminach: Grupa A - 24 godziny zegarowe Grupa B - 5 dni roboczych Sprzęt z grupy A jest naprawiany na miejscu w JO Zamawiającego (koszty dojazdu w ryczałcie). Dopuszcza się jednak ich transport do serwisu Wykonawcy (samochodem Wykonawcy) jeśli miałoby to ułatwić zdiagnozowanie i przyspieszyć usunięcie przyczyny niesprawności. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie urządzenia w czasie wykonywania usługi serwisowej. Wszelkie czynności naprawcze w JO Zamawiającego dokonywane są w obecności i za zgodą informatyka, który obecny będzie przy usuwaniu awarii. Sprzęt z grupy B naprawiany będzie w siedzibie Wykonawcy. Odbiór zepsutego i zwrot naprawionego sprzętu (lub zamiennika funkcjonalnego) realizowany będzie transportem Wykonawcy lub Zamawiającego (decyduje Zamawiający). Miejscem, z którego Wykonawca może odebrać sprzęt z grupy B i zwrócić go po naprawie będzie budynek w Rzeszowie przy Al. Piłsudskiego 12, pok. 10, parter. Za usunięcie awarii uważa się: a) naprawienie (w terminach określonych w ust. 6) uszkodzonego sprzętu w drodze wykonywania czynności naprawczych lub wymiany podzespołów (uszkodzone części lub elementy składowe zestawu komputerowego Wykonawca wymieni na analogiczne) lub b) przekazanie Zamawiającemu zamiennika funkcjonalnego niesprawnego sprzętu na czas naprawy: b.1. monitora, podzespołu w stacji roboczej lub notebooku na 60 dni od zgłoszenia awarii (w tym przypadku naprawa sprzętu musi nastąpić w terminie do 60 dni od zgłoszenia awarii). W przeciwnym razie zamiennik (monitor, podzespół w stacji lub notebooku) staje się własnością Zamawiającego, a nienaprawiony własnością Wykonawcy (monitor, podzespół w stacji lub notebooku traktuje się tak, jak każdą inną część zamienną zestawu komputerowego). b.2. pozostałych zamienników (np. drukarka, urządzenie wielofunkcyjne) - do końca trwania umowy i zostaną zwrócone Wykonawcy po zakończeniu umowy. Zamiennik eksploatowany u Zamawiającego podlega obsłudze tak samo jak sprzęt będący własnością Zamawiającego. 10. Jeżeli sprzęt jest nienaprawialny (brak dostępnych części zamiennych w kraju i za granicą), Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zamiennik funkcjonalny (zastępnik) zgodnie z punktem 3. Decyzję o uznaniu sprzętu za nienaprawialny podejmie Zamawiający w oparciu o wniosek Wykonawcy po rozeznaniu rynku. Wykonawca ma obowiązek wystawić protokół nienaprawialności. Protokół nienaprawialności powinien być wystawiony w terminie do 60 dni od zgłoszenia awarii. 11. Monitor nie dający się naprawić zostanie wymieniony na monitor dowolnej marki o parametrach nie gorszych od nienaprawialnego (wielkość ekranu, ilość wyświetlanych kolorów, częstotliwość odchylania). Wymieniony sprawny monitor staje się własnością Zamawiającego, a niesprawny - własnością Wykonawcy. 12. W przypadku koniecznej wymiany nagrywarki DVD, Wykonawca wymieni ją na inną o parametrach nie gorszych (prędkości nagrywania i odczytu) od aktualnie używanej. Do wymienionej nagrywarki powinno być dołączone oprogramowanie umożliwiające jej pracę w systemie operacyjnym komputera (notebooka), z którego pochodzi zepsuta. 13. Wykonawca dokonuje napraw drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych między innymi poprzez wymianę części naturalnie zużywających się (fuser, developer, rolki itd.). Listę części naturalnie zużywających się podają producenci urządzeń. Zamawiający zapewnia jedynie bębny światłoczułe i tonery kupowane w ramach zamówień publicznych. 14. Za datę zgłoszenia awarii przyjmuje się: a) datę i godzinę zgłoszenia dokonanego w formie opisanej w punkcie 1 (dotyczy wszystkich grup). lub b) datę i godzinę dostarczenia sprzętu do serwisu Wykonawcy transportem Zamawiającego (dotyczy sprzętu z grupy B) w przypadku, gdy zgodnie z decyzją Zamawiającego dostarczy on sprzęt do naprawy, data i godzina zostanie wpisana do protokołu przyjęcia sprzętu do naprawy w serwisie Wykonawcy. 15. Za datę naprawy uważa się datę dostarczenia sprzętu po naprawie do siedziby Zamawiającego bądź datę odebrania sprzętu przez Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. 16. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia protokołu naprawy określającego zakres przeprowadzonych czynności naprawczych i wymienionych części. 17. Wymienione w czasie napraw zepsute części stają się własnością Wykonawcy z wyłączeniem nośników informacji (np. dyski twarde). 18. Wykonawca udostępni Zamawiającemu numer telefonu serwisu gdzie w godzinach 8:00 - 16:00 uzyskać będzie można konsultacje dotyczące funkcjonowania użytkowanego przez Zamawiającego sprzętu. 19. W czasie usuwania awarii Wykonawca przeczyści wnętrze serwisowanej jednostki sprzętowej - jeśli zachodzi taka potrzeba w celu uniknięcia podobnej awarii, np. przegrzewania się procesora, zabrudzenia bębna tonerem itp. 20. Gdy czwarta z rzędu naprawa dotyczyć będzie tego samego uszkodzonego podzespołu lub takich samych objawów niesprawności, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wycofania dowolnej ilości sprzętu z umowy ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca, co spowoduje obniżenie kwoty ryczałtu miesięcznego od następnego miesiąca. Kwota obniżenia ryczałtu miesięcznego zostanie obliczona na podstawie załącznika cenowego i ze wzoru: kwota obniżenia = (liczba sprzętu wycofanego z danej grupy dzielone przez aktualną liczbę sprzętu objętego umową w danej grupie) razy cząstkowa kwota miesięcznego ryczałtu przed wycofaniem przypadająca na grupę. W przypadku wycofania sprzętu z serwisowania, Zamawiający sporządzi aneks do umowy. Aneks ten zmieni załącznik dotyczący ilości sprzętu objętego umową i określi nową niższą kwotę ryczałtu. 22. Wykonawca dokonuje napraw serwisowanego sprzętu osobiście. Dopuszcza się skorzystanie z usług innych firm działających na zlecenie serwisującego, z zachowaniem obowiązujących terminów usunięcia usterek. Usunięcie usterki stwierdzone zostaje przez Zamawiającego i na życzenie Wykonawcy potwierdzone pisemnie. Za działania podwykonawcy, Wykonawca odpowiada w pełnym zakresie i do pełnej wysokości, jak za własne działania. GWARANCJA Na wykonane naprawy Wykonawca udziela trzymiesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. Sposób obliczania ceny oferty 1. Wykonawca w przedstawionej ofercie cenowej winien zaoferować cenę wyrażoną w złotych polskich (PLN) kompletną, jednoznaczną i ostateczną . 2. Wszelkie, ewentualne, udzielone przez Wykonawcę rabaty, bonifikaty, promocje, upusty muszą być uwzględnione w cenie oferty 3. Kwota ryczałtu obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym między innymi cenę usług naprawczych wraz z kosztami dojazdu do JO Zamawiającego, kosztów części zamiennych użytych przy naprawach. Kwota ryczałtu obejmuje także usługi hot-line, koszty robocizny pracowników firm trzecich usuwających usterkę sprzętu Zamawiającego na zlecenie Wykonawcy, koszt czasowego przekazania Zamawiającemu zamienników funkcjonalnych niesprawnego sprzętu, ryzyko kursowe walut i ryzyko okresowego braku części zamiennych u wybranego dostawcy, podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach