Narodowe Centrum Nauki ogłasza przetarg
- Adres: 30-081 Kraków, ul. Królewska 57
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 12 341 90 00 , fax. +48 12 341 90 99
- Data zamieszczenia: 2014-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Nauki
ul. Królewska 57 57
30-081 Kraków, woj. małopolskie
tel. +48 12 341 90 00, fax. +48 12 341 90 99
REGON: 12136153700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie obsługi serwisowej urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faksów eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki, nr sprawy: CRZP/NCN/7/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i faksów eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych. 2. Kompleksową obsługą serwisową zostaną objęte następujące urządzenia: 1) urządzenia wielofunkcyjne: a) Lexmark X658de - 4 szt.; b) Lexmark X654de - 4 szt.; c) Lexmark X792 - 3 szt.; d) Xerox 7120 - 1 szt. 2) drukarki: a) HP LaserJet P2055dn - 11 szt., b) HP Color LaserJet CP2025dn - 9 szt., c) HP Color LaserJet M451dn - 5 szt., d) HP OfficeJet 100 - 1 szt.; 3) faksy: Panasonic KX-MB2030PD - 3 szt. 3. Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń obejmuje: 1) przeglądy konserwacyjne urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną, wymogami określonymi przez producenta i instrukcjami obsługi, jednak wykonywane nie rzadziej niż raz na dwa miesiące; 2) naprawę i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń; 3) kontrolę i ocenę stanu technicznego urządzeń; 4) zapewnienie wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urządzeń i ich nieprzerwanej pracy (w tym: tonery, pojemniki na zużyty toner itp.) - z wyłączeniem papieru, zszywek. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę Wykonawcy na cały okres związania ofertą, począwszy od dnia i godziny wyznaczonych na składanie ofert. 3. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego O/Kraków Nr rachunku: 77 1130 1150 0012 1243 1420 0008 Tytuł przelewu: Wadium - SERWIS URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, nr sprawy CRZP/NCN/7/2014 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: 1) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który: a) należy zamieścić w osobnej, zamkniętej kopercie opisanej jak w Rozdziale X ust. 3 z dopiskiem WADIUM i złożyć przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale XI ust. 1 (jednocześnie do oferty należy dołączyć kopię dokumentu) lub b) dołączyć do oferty (oryginał dokumentu nie powinien być połączony z ofertą - zszyty, zbindowany); 2) w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać w szczególności: a) nazwy i siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji), b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia - do dnia, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncn.gov.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisu technicznego w zakresie bieżących napraw, konserwacji urządzeń kserograficznych znajdujących się na wyposażeniu komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2016-06-16 - Usługi serwisu technicznego w zakresie bieżących napraw, konserwacji urządzeń kserograficznych znajdujących się na wyposażeniu komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie nr sprawy: ZP-4/2015
Dodano: 2015-02-09 - Usługi napraw i konserwacji kserokopiarek stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2014-01-28 - Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, nr sprawy CRZP/NCN/7/2013
Dodano: 2013-09-03 - Naprawa i konserwacja sprzętu kserograficznego
Dodano: 2013-06-11 - Usługi napraw i konserwacji kserokopiarek stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2013-01-08 - Usługi napraw i konserwacji kserokopiarek stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego
Dodano: 2012-02-08 - Pogwarancyjne naprawy i konserwacja urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i urządzeń Fax
Dodano: 2011-04-04 - usługi konserwacji i napraw kserokopiarek należących do ZUS Oddział w Krakowie, w okresie od 29 kwietnia 2011 r. do 28 kwietnia 2014 r.
Dodano: 2011-03-18