Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Centrum Sportu TRZEBNICA – ZDRÓJ sp. z o.o.

GMINNE CENTRUM SPORTU TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, Leśna 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNE CENTRUM SPORTU TRZEBNICA - ZDRÓJ Sp. z o.o.
    Leśna 5
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 021548977
  • Adres strony internetowej zamawiającego: trzebnicazdroj.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Centrum Sportu TRZEBNICA – ZDRÓJ sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Centrum Sportu TRZEBNICA – ZDRÓJ Sp. z o. o.2. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:a. obsługa ratownicza pływalni krytej, w skład której wchodzą:i) basen sportowy o wymiarach 12,5 m x 25 m, o powierzchni lustra wody 312,5 m2 i głębokości 1,20 m - 1,80 m, posiadający 6 torów pływackich,ii) basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi, o głębokości 1,2 m i powierzchni lustra wody 208,2 m2,iii) brodzik wewnętrzny o powierzchni lustra wody 34 m2 i głębokości 0,25 m,iv) wanna o powierzchni lustra wody 3,9 m2 i głębokości 1m zlokalizowana na terenie hali,v) wanna o powierzchni lustra wody 2,3 m2 i głębokości 1m zlokalizowana na terenie saunarium, basen schładzający o powierzchni lustra wody 3,0 m2 i głębokości do 1,2 m,vi) zjeżdżalnia – rura o długości 80 m.b. obsługa ratownicza pływalni odkrytej, w skład której wchodzą:i) basen zewnętrzny o powierzchni lustra wody 716 m2 i głębokości od 1,0 m do 1,80 m,ii) brodzik zewnętrzny o powierzchni lustra wody 67 m2 i głębokości od 0,15 m do 0,35 m,iii) zjeżdżalnia rodzinna o długości 17 m,iv) zjeżdżalnia – rura o długości 73 m.3. Szacunkowa łączna ilość roboczogodzin w całym okresie wykonywania zamówienia wynosi 16 704.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP 1 Oddziała w Oleśnicy 65 1020 5297 0000 1902 0235 2839, w tytule przelewu należy wpisać: „WADIUM – GCS.271.1.2024”.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zmawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w rozdz. XI SWZ.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).6. Skuteczne wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz następuje z chwilą przekazania Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.7. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP. Wzór gwarancji wadialnej stanowi załącznik nr 5 do SWZ.8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.9. Okoliczności i zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 147 t.j. z późn. zm.), tj. uzyskał zgodę w drodze decyzji administracyjnej, ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1720 t.j. z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą PRM”.b. zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:i) wykonał, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi ratownictwa wodnego na terenie pływalni odkrytej, posiadającej co najmniej jedną nieckę basenową, o łącznej powierzchni lustra wody we wszystkich nieckach minimum 700m2, oraz dwie usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej posiadającej co najmniej jedną nieckę basenową o powierzchni lustra wody minimum 300m2.ii) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, t.j.: co najmniej czternastoma ratownikami wodnymi posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia a w szczególności:1. ważne uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2022, poz. 147), czyli uzyskał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,2. ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) umożliwiający wykonywanie czynności określonych w art. 14 pkt. 1 – 9 ustawy PRM,3. aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone zaświadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy PRM4. aktualne badania lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych,5. przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż.Zamawiający informuje, że na etapie postępowania nie wymaga złożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca musi złożyć przed zawarciem umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach