Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe” Sp. z o.o.

"Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Andrzeja Kowalczyka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Andrzeja Kowalczyka
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    REGON: 387718016
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arenaostrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Basenu Miejskiego Olimpijska zarządzanego przez Spółkę ,,Ostrowskie Inwestycje Sportowe” Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy pełnienia dyżurów ratowniczych w godzinach otwarcia Basenu Miejskiego Olimpijska i stałej obserwacji poniżej wskazanych obiektów i urządzeń będących na wyposażeniu.2. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:1) basen zewnętrzny rekreacyjny z atrakcjami i aneksem do pływania o powierzchni lustra wody 912 m2 i głębokości od 1,20 m do 1,80 m wraz z zjeżdżalniami:a) zjeżdżalnia – Anaconda długość 35,00 m,b) zjeżdżalnia rodzinna o długości 15,70 m,c) zjeżdżalnia Kamikaze – rura o długości 17,05 m,2) basen zewnętrzny rekreacyjny o powierzchni lustra wody 198 m2 i głębokości od 0,00 m do 0,40 m, połączony z basenem rekreacyjnym dla dzieci 67 m2 i głębokości od 0,00 m do 0,30 m.3. Dla zabezpieczenia ratownictwa wodnego na terenie pływalni odkrytej w godzinach otwarcia wykonawca zapewni pięciu ratowników.4. Pływalnia będzie czynna w terminie od dnia 01.06.2023 r. do dnia 10.09.2023 r., od poniedziałku do niedzieli, w godzinach: 1) w miesiącu czerwcu:a) od poniedziałku do piątku od 10.00 – do 19.00,b) w soboty, niedziele i święta od 10.00 - do 19.00,2) w miesiącach lipiec i sierpień:a) od poniedziałku do piątku od 10.00 – do 21.00, b) w soboty, niedziele i święta od 10.00 - do 22.00,3) w miesiącu wrześniu:a) od poniedziałku do piątku od 14.00 do 19.00.b) w soboty, niedziele i święta od 12.00 do 19.00.5. Szacunkowa łączna ilość roboczogodzin w całym okresie wykonywania zamówienia wynosi 5.650.6. Zamawiający informuje, że podana w pkt 3.5 łączna ilość roboczogodzin jest ilością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia oraz umożliwiającą porównanie i ocenę ofert, i może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego stosownie do rzeczywistego zapotrzebowania zamawiającego.7. Zmniejszenie przez zamawiającego liczby zleconych godzin ratowniczych o 40 % w stosunku do szacunkowej ilości godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.9. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Dokonanie podziału zamówienia na części może przyczynić się do uniknięcia odpowiedzialności wykonawcy za nieprawidłowo wykonaną usługę, co w konsekwencji spowoduje ryzyko nienależytego zamówienia. Ponadto, zamówienie może wykonać wykonawca należący do sektora MŚP.11. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75250000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 147 ze zmianami.), tj. uzyskał zgodę w drodze decyzji administracyjnej, ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz posiada wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,(zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie)4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje, co najmniej dwie usługi ratownictwa wodnego:- na terenie pływalni odkrytej, posiadającej co najmniej jedną nieckę basenową, o łącznej powierzchni lustra wody we wszystkich nieckach minimum 900m2, o wartości min. 150.000,00 zł brutto każda,albo- na pływalni krytej lub kąpielisku o wartości wykonanych usług min. 150.000,00 zł brutto każda.b) Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej piętnastoma ratownikami wodnymi posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia,a w szczególności:-­ ważne uprawnienia do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2022, poz. 147 ze zmianami), czyli uzyskał zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,­- ukończony kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt 1 – 8 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,­- aktualne badanie lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone zaświadczeniem z poradni medycyny pracy o zdolności pracy na stanowisku ratownik wodny oraz której stan zdrowia pozwala na udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy zgodnie z art. 13 ust 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,-­ aktualne badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych,­ przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż,-­ oraz będą posługiwać się językiem polskim w stopniu niezbędnym do prawidłowej realizacji powierzonych czynności. W przypadku osób nie będących obywatelami Polskimi, wymagana będzie komunikatywna znajomość języka polskiego (potwierdzona certyfikatem B2 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego). Wymagane w zakresie posługiwania się językiem polskim przez ratowników jest uzasadnione istotą przedmiotu zamówienia, gdyż ratownicy podczas wykonywania usługi muszą mieć swobodę kontaktu z osobami korzystającymi z usług na obiekcie basenowym, w szczególności prawidłowa komunikacja jest wymagana w sytuacjach udzielania pierwszej pomocy, podejmowania czynności ratunkowych, wzywania innych służb itp.Na etapie postępowania zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt 4 lit b. Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je przed zawarciem umowy. Spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia na załączniku nr 2 do SWZ i załączniku nr 8 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach