Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach przyległych Sądu Rejonowego w Bartoszycach zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej 3 i 7.

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Warszawska 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 762 28 54 , fax. 0-89 762 28 54
  • Data zamieszczenia: 2014-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Warszawska 3 3
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 762 28 54, fax. 0-89 762 28 54
    REGON: 00032344700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach przyległych Sądu Rejonowego w Bartoszycach zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej 3 i 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach przyległych Sądu Rejonowego w Bartoszycach zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej 3 i 7. 1. Wskazane prace, Wykonawca, wykonywać będzie przy użyciu materiałów własnych, własnego sprzętu i urządzeń mechanicznych oraz z wykorzystaniem własnych środków czyszczących, myjących i konserwujących. 2. Środki czyszczące, myjące, konserwujące używane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, winny posiadać atesty higieniczne, spełniać normy sanitarno - epidemiologiczne i wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie powinny stanowić zagrożenia dla życia, mienia i środowiska naturalnego oraz muszą posiadać aktualny termin ważności. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przestawiać ww. atesty. W związku z powyższym wymogiem zamawiający zwraca szczególną uwagę na rodzaj stosowanych środków przy urządzeniach informatycznych (komputery stacjonarne, laptopy, drukarki, aparaty telefoniczne itp.) zlokalizowanych w obiektach Sądu. Wymaga się, aby przy wykonywaniu czynności sprzątających w zakresie wymienionych urządzeń, stosowano odpowiednie środki oraz czynności pielęgnacyjne zapobiegające nieestetycznemu wyglądowi (np. smugom) oraz awariom. Zamawiający wymaga, aby środki wykorzystywane do pielęgnacji ww. sprzętu były wyłącznie im dedykowane. 3. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać na bieżąco uwagi Zamawiającego, co do jakości stosowanych środków higienicznych. 4. Z uwagi na występowanie w budynku sądu elementów chromowanych, niklowanych, malowanych proszkowo, wykonanych z polerowanej stali kwasoodpornej czy kamienia (np. widny, ściany czołowe na salach rozpraw, balustrady itp.) zastrzega się, stosowanie do utrzymania ich w czystości wyłącznie środków czyszczących przeznaczonych do tego rodzaju powierzchni. 5. Wykonawca, wskazane prace wykonywać będzie z należytą starannością, zgodnie z treścią zawartej umowy oraz złożonej oferty, a także z ogólnie przyjętymi standardami i zasadami wykonywania prac sprzątających i porządkowych. 6. Usługi będą kontrolowane okresowo przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, a o stwierdzonych ewentualnych uchybieniach Wykonawca będzie powiadamiany niezwłocznie faksem lub e-mailem. 7. Prawidłowość wykonywania wszystkich usług objętych przedmiotem zamówienia będzie potwierdzana przez Zamawiającego poprzez podpisanie protokołu odbioru usług na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na terenie budynków oraz na terenach przyległych należyty ład, porządek oraz przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. 9. Wykonawca na bieżąco informuje na piśmie (faks lub e-mail) Zamawiającego o problemach i okolicznościach, które mogą mieć wpływ na jakość wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia ciągłej i wystarczającej obsady pracowników do wykonania usługi tak, aby przebiegała ona sprawnie i dokładnie. 11. Wykonawca wyposaży swój personel w estetyczne ubrania. 12. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia przy sprzątaniu pomieszczeń sądu i terenów przyległych (otoczenia) wyłącznie osób nie karanych za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. Potwierdzeniem realizacji powyższego zobowiązania będzie dostarczenie, nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem sprzątania, listy pracowników wyznaczonych do świadczenia tej usługi, zawierającej ich dane osobowe (imię i nazwisko, seria i nr dowodu osobistego) oraz oświadczenie o niekaralności. 13. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w składzie pracowników realizujących umowę Wykonawca, najpóźniej 2 dni przed dokonaniem zmian powiadomi Zamawiającego pisemnie o tym fakcie, podając jednocześnie dane osobowe nowego pracownika (imię nazwisko, seria i nr dowodu osobistego) i dostarczy stosowne oświadczenie o niekaralności. 14. Szkody powstałe na skutek niewłaściwego użycia środków czystości lub inne szkody spowodowane w mieniu Zamawiającego oraz osób trzecich przez pracowników Wykonawcy podczas wykonywania prac, zostaną naprawione przez Wykonawcę na jego koszt. 15. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wykonane prace będące przedmiotem zamówienia. 16. Wykonawca będzie respektował doraźne polecenia, wydawane przez upoważnionych pracowników zamawiającego, w zakresie porządku i czystości w budynkach, np. sprzątanie po drobnych remontach, awariach itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bartoszyce.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach