Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
- Data zamieszczenia: 2017-10-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
gen. J. Bema 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857479457, fax. 857479483
REGON: 200241074 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne wykonywanie robót remontowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na pięć zadań - część IX - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót remontowych w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na 5 zadań tj.: Zadanie nr 1: Sukcesywne wykonywanie robót remontowych w lokalach będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w rejonie ulic : Św. Proroka Eljasza, Dojnowskiej, ks. Suchowolca. Zadanie nr 2: Sukcesywne wykonywanie robót remontowych w lokalach będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w rejonie ulic: Św. Proroka Eljasza, Dojnowskiej, Krakowskiej. Zadanie nr 3: Sukcesywne wykonywanie robót remontowych w lokalach będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w rejonie ulic : Klepackiej , Barszczańskiej Zadanie nr 4: Sukcesywne wykonywanie robót remontowych w lokalach będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w rejonie ulic : Klepackiej, Barszczańskiej Zadanie nr 5: Sukcesywne wykonywanie robót remontowych w lokalach będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w rejonie ulic: Klepackiej, Barszczańskiej. Zakres robót do wykonania podczas robót remontowych w lokalach zgodnie z załączonymi przedmiarami robót w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie robót na podstawie protokołu przekazania mieszkania do remontu: roboty budowlane, instalacyjne sanitarne (wod.-kan, gaz, c.o.) oraz elektroinstalacyjne w budynkach mieszkalnych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. zadań 1-5 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 3. Wymaga się udzielenia 60 miesięcznej rękojmi i gwarancji na stolarkę okienną - dot. odrębnie zadań od 1-5. 4. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 5. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 3 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1, oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 3 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone metodą uproszczoną, tj.: dla każdej pozycji przedmiaru wykonawca wylicza cenę jednostkową netto i wymnaża ją przez ilość robót podaną w przedmiarze. Cena jednostkowa musi zawierać wszystkie koszty do poniesienia przez wykonawcę w celu wykonania opisanej roboty zgodnie z przedmiarami robót. Zestawienie zawierające wykaz procentowych wskaźników cenotwórczych tj. Koszty Ogólne, Koszty Zakupu, Zysk, stawkę roboczogodziny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku świetlicy wiejskiej, adaptowanej dla potrzeb Klubu Seniora w Czajach-Wólce
Dodano: 2022-08-12 - Remont lokali gminnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2020-06-09 - Prace budowlane obejmujące konserwację zewnętrznych elementów architektonicznych Pałacu Branickich w Białymstoku
Dodano: 2020-05-22 - Remont lokali gminnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2020-04-27 - Remont lokali gminnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2020-01-23 - Remont lokali mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2019-08-14 - Uzupełnienie tynków kominów z malowaniem, na dachu budynku przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2019-07-29 - Uzupełnienie tynków kominów z malowaniem, na dachu budynku przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2019-06-12 - Uzupełnienie tynków kominów z malowaniem, na dachu budynku przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku
Dodano: 2019-05-23 - Remont lokali mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Dodano: 2019-05-23