Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koluszkach.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koluszkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych i przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualne zwroty dla Urzędu Miejskiego w Koluszkach. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do siwz. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 3. Przez przesyłki objęte przedmiotem niniejszego zamówienia zamawiający rozumie: 1) nierejestrowane ekonomiczne – niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 2) nierejestrowane priorytetowe – przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 3) polecone – przesyłki rejestrowane przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 4) polecone priorytetowe – przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym, 5) polecone z potwierdzeniem odbioru – przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, 6) polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru – przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, 4. Czas doręczenia przesyłek listownych rejestrowanych i nierejestrowanych w następujących maksymalnych terminach: 1) do 4 dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii, 2) do 1 dna roboczego dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii (priorytetowe). 5. Czas doręczenia przesyłek kurierskich w ciągu jednego dnia roboczego. 6. Zamawiający przewiduje nadawanie: 1) przesyłek listowych o następujących gabarytach: a) Gabaryt A – przesyłki o wymiarach: - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm, b) Gabaryt B – przesyłki o wymiarach: - minimum: jeśli chodź jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, długość 325 mm lub szerokość 230 mm, - maksimum suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm, Uwaga: ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm, 2) Paczek pocztowych o gabarytach A, obejmujących następujące wymiary: a) minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 50 mm, wysokość 300 mm, - z tolerancją wszystkich wymiarów +/- 2 mm, 7. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy, której integralną część stanowić będą oferta wykonawcy wraz ze wszystkimi załącznikami, niniejsza specyfikacja oraz zgodnie z przepisami prawa odnoszącymi się do świadczenia usług pocztowych, w tym w szczególności: 1) ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie 2) ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz.1257), 3) Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201 ze zmianami), 4) ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t. j. Dz. U. z 2016 r. , poz. 1822 ze zmianami), 5) ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (Dz. U. z 2017 r. poz. 1369 ze zmianami), 6) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1468 ze zmianami), 7) innymi właściwymi przepisami prawa,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481) uzyskał wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach