Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy standardów analitycznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy standardów analitycznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa standardów analitycznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (2 oddzielne pakiety). 2. Wymagane są odczynniki, szkło i plastiki, które pochodzą z bieżącej produkcji oraz posiadają wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE. 3. Zamawiający wymaga dostarczania standardów, szkła i plastików w oryginalnych opakowaniach producenta, opatrzonych terminem ważności oraz oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które uniemożliwiają zdekompletowanie oraz chronią przed uszkodzeniem. 4. Okres ważności dostarczanych standardów analitycznych nie może być krótszy niż 75% okresu deklarowanego przez producenta. 5. Szkło powinno być dobrej jakości, skala w szkle miarowym odporna na ścieranie. 6. Dla Pakietu nr 2 poz. 8, 9, 11, 12 wymagane są wysokiej jakości PP (wolny od DiHEMDA oraz amidu kwasu oleinowego), wytwarzane bez substancji smarujących. Transparentne bądź z barwnikami nie zawierającymi kadmu, z podziałką objętości. 7. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem przez upoważnionych pracowników IO. 8. Planowane dostawy raz w miesiącu. 9. Dostawy poszczególnych partii powinny być realizowane w terminach: Dla Pakietu nr 1 - do 30 dni od dnia złożenia zamówienia, Dla Pakietu nr 3 - do 21 dni od dnia złożenia zamówienia. 10. Ubezpieczenie i transport standardów analitycznych oraz plastików i szkła laboratoryjnego do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie standardów oraz plastików i szkła laboratoryjnego, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. 11. Zamawiający wymaga aby do każdej dostarczanej partii standardów dostarczany był Certyfikat jakości lub Świadectwo kontroli jakości, a w przypadku pierwszej dostawy również karta charakterystyki. 12. Wielkości opakowań opisane w formularzu cenowym są wielkościami preferowanymi. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania standardów, plastików i szkła w innych opakowaniach pod warunkiem jednoczesnej zmiany ilości opakowań w sposób, który zapewni zapotrzebowanie Zamawiającego określone w kolumnie ilość planowana. 13. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 nazwy i numery katalogowe zostały podane w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu oczekiwanej klasy standardów, plastików oraz szkła laboratoryjnego. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą odpowiadać wszystkim cechom jakościowym określonym przez producenta danego standardu, plastiku lub szkła laboratoryjnego w specyfikacji jakościowej. W celu udowodnienia równoważności w przypadku standardów analitycznych Wykonawca załączy do oferty specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie standardów oferowanych z wymaganymi. 14. Zamawiający zastrzega, że ilości wyszczególnione w formularzu cenowym są planowane i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy (zmniejszeniu/zwiększeniu w poszczególnych asortymentach do wysokości 20% ilości danego asortymentu) nie przekraczając maksymalnej wartości przedmiotu umowy. 15. Dokonanie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy zakupu mniejszych ilości i asortymentu materiałów w stosunku do zawartych w formularzu cenowym nie spowoduje obowiązku ich zakupu w ilościach planowanych, ani też nie stanowi podstawy dochodzenia wynagrodzenia lub roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. 16. Zamawiający oświadcza, że wszystkie zakupione standardy wykorzystywane będą do analiz laboratoryjnych/chemicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inhort.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach