Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
- Data zamieszczenia: 2018-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
Małopolska 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 8211479, , fax. 91 8211477
REGON: 810903040 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków czystości oraz produktów do pielęgnacji na potrzeby wydziałów, jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego oraz BSWP, CBŚP w Szczecinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości oraz produktów do pielęgnacji na potrzeby wydziałów, jednostek Policji województwa Zachodniopomorskiego, BSWP, CBŚP w Szczecinie. 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty formularzach kalkulacji cenowej dla części I- VI stanowiących załączniki nr 4.1 -4.6 do siwz; 2) materiały z oznaczonym terminem ważności powinny posiadać minimum roczny termin przydatności; 3) do każdego artykułu podczas każdorazowej dostawy musi być dostarczona karta charakterystyki produktu. 2. Dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej , oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.) . Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 4.1 - 4.6 do siwz, 4. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb działalności gastronomicznej
Dodano: 2023-10-08 - Dostawa wyposażenia budynku dawnego zajazdu „Szmaragd” dla potrzeb uruchomienia bazy noclegowej dla grup zorganizowanych w celu uzyskania wiedzy przyrodniczej
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa umeblowania do pomieszczenia nr 326 w obiekcie UUS przy ul. Cukrowej 8 w Szczecinie oraz dostawa umeblowania do pomieszczeń nr 112,113,114 w obiekcie US przy ul. Mickiewicza 64 w Szczecinie
Dodano: 2023-03-21 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby modernizacji Sali Muzealnej w Międzynarodowym Ośrodku Badań Interdyscyplinarnych w Kulicach w ramach projektu INT161
Dodano: 2022-11-10 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-05-18 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22 - „Dostawa wyposażenia do Regionalnym Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach”
Dodano: 2021-04-22