Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do respiratorów i aparatów do znieczuleń oraz wspomagania oddychania, dozowników tlenu, masek krtaniowych, masek twarzowych, przyrządów do przetaczania Paclitaxelu, zestawów do toalety jamy ustnej i czepków do mycia głowy, koców jednokrotnego użytku do systemu ogrzewania konwekcyjnego Warm Touch, kaniul nosowych RAM, czujników do pulsoksymetru oraz zestawów do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 296 200 , fax. 683 255 808
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Zyty 26
    65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 296 200, fax. 683 255 808
    REGON: 970773231
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do respiratorów i aparatów do znieczuleń oraz wspomagania oddychania, dozowników tlenu, masek krtaniowych, masek twarzowych, przyrządów do przetaczania Paclitaxelu, zestawów do toalety jamy ustnej i czepków do mycia głowy, koców jednokrotnego użytku do systemu ogrzewania konwekcyjnego Warm Touch, kaniul nosowych RAM, czujników do pulsoksymetru oraz zestawów do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje 16 zadań (części), tj.: Zadanie 1 Sukcesywne dostawy układów oddechowych dla dorosłych, dzieci i noworodków. Zadanie 2 Sukcesywne dostawy sterylnych filtrów oddechowych antywirusowych i antybakteryjnych do aparatów do znieczulenia i respiratorów. Zadanie 3 Sukcesywne dostawy dozowników tlenowych, pojemników uzupełniających oraz systemu do nawilżania z wodą. Zadanie 4 Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do aparatów do nieinwazyjnego wspomagania oddychania noworodków oraz respiratorów posiadanych przez Zamawiającego (układów oddechowych, czapeczek, maseczek nosowych, filtrów, komór, membran, zastawek wydechowych) oraz zestawów infuzyjnych. Zadanie 5 Sukcesywne dostawy masek krtaniowych jednokrotnego użytku. Zadanie 6 Sukcesywne dostawy masek anestetycznych jednokrotnego użytku. Zadanie 7 Sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania leku Paclitaxel. Zadanie 8 Sukcesywne dostawy przyrządów do ćwiczeń oddechowych jednokrotnego użytku. Zadanie 9 Sukcesywne dostawy jednorazowych koców kompatybilnych z urządzeniami Warm Touch. Zadanie 10 Sukcesywne dostawy zestawów jednokrotnego użytku do toalety jamy ustnej i czepków do mycia głowy. Zadanie 11 Sukcesywne dostawy kaniul nosowych RAM. Zadanie 12 Sukcesywne dostawy czujników do pulsoksymetru w technologii Nellcor Oximar. Zadanie 13 Sukcesywne dostawy układów oddechowych do resuscytacji do aparatu NEOPUFF, maseczek oraz aerochamberów. Zadanie 14 Sukcesywne dostawy zestawów do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem. Zadanie 15 Sukcesywne dostawy generatorów, układów oddechowych, końcówek donosowych, maseczek oraz czapeczek do aparatu Medin CNO. Zadanie 16 Sukcesywne dostawy resuscytatorów dla noworodków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla zadania nr 1: 2 310,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta dziesięć złotych 00/100), - dla zadania nr 2: 2 680,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset osiemdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 3: 740,00 PLN (słownie: siedemset czterdzieści złotych 00/100), - dla zadania nr 4: 5 720,00 PLN (słownie: pięć tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 00/100), - dla zadania nr 5: 1 520,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia złotych 00/100), - dla zadania nr 6: 65,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 7: 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 8: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100), - dla zadania nr 9: 415,00 PLN (słownie: czterysta piętnaście złotych 00/100), - dla zadania nr 10: 715,00 PLN (słownie: siedemset piętnaście złotych 00/100), - dla zadania nr 11: 660,00 PLN (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 12: 465,00 PLN (słownie: czterysta sześćdziesiąt pięć złotych 00/100), - dla zadania nr 13: 110,00 PLN (słownie: sto dziesięć złotych 00/100), - dla zadania nr 14: 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100), - dla zadania nr 15: 910,00 PLN (słownie: dziewięćset dziesięć złotych 00/100), - dla zadania nr 16: 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 08.03.2018 r. o godzinie 11:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000 BZ WBK S.A. IV O/Zielona Góra. Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: „Wadium – przetarg nieograniczony – nr ref.: TZ.372.12.2018 – zadanie nr …” Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do 5 tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach