Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
REGON: 000288283 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. (2). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 – Sukcesywne dostawy leku Fraxiparine:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 2: 33622400-1 - Środki chroniące naczynia krwionośneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załącznikudo SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 2 – Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku I:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 7: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne33141200-2 - Cewniki33141310-6 - Strzykawki33141320-9 - Igły medyczneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, aponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym.Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załącznikudo SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33622400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną