Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy oleju opałowego w Gminie Dobra w 2018 roku

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62730 Dobra, plac Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10
    62730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 52819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobra.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy oleju opałowego w Gminie Dobra w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości 95 000 litrów w roku 2018 do jednostek na terenie Gminy Dobra z dostawą na miejsce z własnym transportem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (art.32 ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne), a w przypadku wykonawców zagranicznych posiadanie aktualnej koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie obrotu olejem opalowym lekkim.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie 3. Wybrany wykonawca, przed podpisaniem umowy dostarczy: 1) w przypadku udzielenia zamówienia wykonawcy, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, przed podpisaniem umowy z zamawiającym, wykonawca złoży umowę regulującą współpracę wykonawców; 2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowo - kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłacenia ubezpieczenia, 3) dane kontaktowe, o których mowa w § 2 i 8 wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach