Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
- Data zamieszczenia: 2018-05-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych, zgodnie z bieżącymi potrzebami dla KWP w Łodzi, wg asortymentu, ilości i wymagań jakościowych wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ilości zamawianego asortymentu przedstawione w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo – cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ) są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Ostateczna ilość poszczególnych dostaw materiałów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 3. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. 5. Dostarczone ww. materiały muszą posiadać atest, certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych właściwościach niż wskazane w „formularzu asortymentowo – cenowym”. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ. 7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony asortyment, na okres 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru tych materiałów bez wad. Wszelkie roszczenia z tytułu gwarancji Zamawiający będzie kierował do Wykonawcy, bez względu na to, jaki podmiot jest wykonawcą /producentem wadliwego asortymentu przedmiotu umowy. 8. W przypadku, gdy gwarancja producenta jest dłuższa niż określona w pkt. 3.7. obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta. 9. Szczegółowy opis i warunki wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 12. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonej faktury. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Stokowska 21/25. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 uPzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi - NBP Oddział Łódź 94 1010 1371 0062 7513 9120 0000. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu pieniędzy na ww. konto (data i godzina księgowania). Dowód wpłaty wadium w pieniądzu (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) należy złożyć wraz z ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy: - załączyć do oferty w taki sposób, aby był możliwy jego zwrot bez konieczności dekompletowania oferty (niepołączony z ofertą w sposób trwały). Zamawiający nie będzie dekompletował oferty w celu oddania oryginału dokumentu lub - złożyć w osobnej kopercie opisanej zgodnie z pkt 10.12. SIWZ z dopiskiem WADIUM. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem i zawierać co najmniej: 1) beneficjenta gwarancji (czyli zamawiającego), 2) kwotę gwarantowaną w złotych (określoną w SIWZ), 3) termin ważności (nie krótszy niż termin związania ofertą) 4) stwierdzenie, że ma charakter nieodwołalny, bezwarunkowy, płatny na pierwsze pisemne żądanie w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Brak powyższych zapisów w dokumencie Zamawiający uzna za wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy, który nie zabezpiecza interesów Zamawiającego. Skutkowało to będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Wniesione wadium musi być ważne w terminie związania ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium będzie dokonany w trybie przewidzianym art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych oraz narzędzi do pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Technicznych w Łodzi
Dodano: 2023-06-15 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych oraz narzędzi do pracowni i warsztatów kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Budowlano-Technicznych w Łodzi
Dodano: 2023-04-04 - Dostawa materiałów elektrycznych do adaptacji pomieszczeń Oddziału COVID-19
Dodano: 2021-11-10 - Dostawa materiałów elektrycznych do adaptacji pomieszczeń Oddziału COVID-19
Dodano: 2021-11-10 - Dostawa materiałów budowlanych do adaptacji pomieszczeń Oddziału COVID-19 na potrzeby hospitalizacji pacjentów zakażonych wirusem SARS-CoV-2 wg zestawienia
Dodano: 2021-11-08 - Dostawa i montaż materiałów budowlanych we wszystkich kompleksach szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa i montaż materiałów budowlanych we wszystkich kompleksach szpitalnych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM – CSW w Łodzi
Dodano: 2020-05-08 - Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Zarządu Komunalnego w Sulejowie
Dodano: 2020-02-12 - Sukcesywne dostawy materiałów ogólnobudowlanych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Dodano: 2019-02-26 - Sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Zarządu Komunalnego w Sulejowie
Dodano: 2019-01-25