Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-099 Białystok, ul. Legionowa 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7497300 , fax. 85 7497310
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
    ul. Legionowa 18 18
    15-099 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7497300, fax. 85 7497310
    REGON: 01251326200489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z rozładunkiem fabrycznie nowych materiałów biurowych i eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku oraz Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ). 3. Ilości poszczególnych artykułów wskazane w załączniku nr 3 są wielkościami szacunkowymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w ww. załączniku. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, że minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji zamówienia wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. Dostawy będą realizowane w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Materiały biurowe i eksploatacyjne wyszczególnione w załączniku nr 3 zostały określone poprzez wskazanie kilku właściwości technicznych lub poprzez wskazanie artykułu wzorcowego - z podaniem nazwy i producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 P.z.p. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę materiałów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez materiał jakościowo równoważny, spełniający równoważne parametry Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego będzie zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego lub zalecanego do używania przez producenta urządzenia. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6. Przez materiały eksploatacyjne zalecane do używania przez producenta urządzenia drukującego należy rozumieć materiały eksploatacyjne wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia, których stosowanie nie powoduje wyłączenia/ograniczenia uprawnień gwarancyjnych wystawianych przez producenta urządzenia drukującego. 7. Za fabrycznie nowe uznaje się materiały wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, które w obecnej postaci nie były wcześniej używane, nie podlegały procesowi powtórnego napełnienia czy wymianie jakichkolwiek elementów, w tym elementów podlegających zużyciu. 8. Dostawa będzie realizowana partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień przekazywanych Wykonawcy telefonicznie, za pomocą faksu lub pocztą e-mail. 9. Wykonawca dostarczy zamówione materiały do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku przy ul. Legionowej 18 oraz do Placówek Terenowych KRUS w Augustowie przy ul. Młyńskiej 29 i Zambrowie przy ul. Obrońców Zambrowa 4 na własny koszt, niezależnie od ilości i wartości zamawianych artykułów, w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania, a w sprawach pilnych w ciągu 48 godzin. 10. W przypadku dostarczenia artykułu o nieodpowiedniej jakości, niekompletnego, niezgodnego ze specyfikacją, zamówieniem lub złożoną ofertą, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na artykuł odpowiadający powyższym wymaganiom w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia bezpłatnych próbek proponowanych w ofercie produktów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach