Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
- Data zamieszczenia: 2015-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sabinowska 62/64 62/64
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
REGON: 15012365700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY KONSERW MIĘSNYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakup i sukcesywne dostarczanie, wg aktualnych potrzeb Zamawiającej konserw mięsnych w następującym asortymencie i ilościach: Lp. Asortyment Gramatura, opakowanie J.m. Ilość 1 Pasztet drobiowy 130g szt. 5500 2 Pasztet drobiowy 50g szt. 1500 3 Gulasz angielski 160g szt. 1000 4 Gulasz angielski 300g szt. 1500 5 konserwa mięsna 300g szt. 600 6 Mielonka turystyczna 110g szt. 1800 7 Golonka konserwowa 300g szt. 1000 8 Paprykarz drobiowy 110g szt. 3000 9 Szynka konserwowa typu KRAKUS SOKOŁÓW lub równoważne 455g szt. 700 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 i 1.1. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ww załączniki nr 1 i 1.1 stanowią szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wymaganego przez Zamawiającą. W przypadku zastosowania wyrobów równoważnych należy załączyć do oferty dodatkowe opisy zaoferowanych produktów, sporządzone w formie porównania produktów wymaganych przez Zamawiającą z produktami równoważnymi, oferowanymi przez Wykonawcę. Zamawiająca dokona analizy porównania niniejszego opisu porównania. W przypadku zaistnienia rozbieżności i stwierdzenia, iż zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań postawionych przez Zamawiającą, treść oferty zostanie uznana za nieodpowiadającą treści siwz. Oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ww załącznikach. 4. Oferowany do sprzedaży towar winien być dobrej jakości i w pierwszym gatunku. 5. Dostawy realizowane partiami wg zapotrzebowania zamawiającej, w terminie nie dłuższym niż .... godzin (kryterium oceniane) minimum 24 godziny, maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia (telefonicznie lub faksem). Dostawy realizowane będą 1 (jeden) raz w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 11.00. 6. Podane w w/w zestawieniach ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 7. Oznaczenie wg CPV - 15131000-5 8. Miejscem realizacji zamówienia (dostaw) będzie stołówka na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 9. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie własnym środkiem transportu. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego. 11. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur (rachunków) częściowych za każdą dostawę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151310005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiająca żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY KONSERW MIĘSNYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-08 - Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa konserw mięsnych
Dodano: 2016-03-25 - Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29-01-2004r Prawo zamówień publicznych na dostawy konserw mięsnych i pasztetów
Dodano: 2016-02-04 - dostawa konserw do Zakładu Karnego w Zabrzu
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-11-23 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W POSTACI WĘDLIN ORAZ PRODUKTÓW WOŁOWYCH (FLAKÓW) DO SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH W 2016 r.
Dodano: 2015-11-16 - DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W POSTACI WĘDLIN ORAZ PRODUKTÓW WOŁOWYCH (FLAKÓW) DO SZKOŁY POLICJI W KATOWICACH W 2016 r.
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Senior w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa konserw i pasztetów
Dodano: 2015-04-22