Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części zamiennych do motocykli i quadów dla KWP w Olsztynie (5 zadań)

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części zamiennych do motocykli i quadów dla KWP w Olsztynie (5 zadań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w miarę potrzeb Zamawiającego: w zadaniu nr 1 - akcesoriów samochodowych, w zadaniu nr 2 - płynów do spryskiwaczy, w zadaniu nr 3 - części do motocykli Triumph, w zadaniu nr 4 - części do motocykli Honda, w zadaniu nr 5 - części do quadów Polaris w ilościach i asortymencie określonych w Formularzach cenowych odpowiednio dla zadań nr 1 - 5. 2. Oferowany asortyment określony w załączniku nr 2 do SIWZ tj. Formularze cenowe dla zadań nr 1-5 muszą odpowiadać wszystkim parametrom określonym przez Zamawiającego. 3. Dostarczone płyny do spryskiwaczy powinny być zapachowe (przyjemny, nie drażniący zapach), letnie i zimowe (do minus 22 stopni C), obojętne dla powłok lakierniczych, uszczelek gumowych i wycieraczek. 3.1 Termin przydatności płynów do spryskiwaczy nie powinien być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3.2 Zamawiający wymaga, aby oferowane płyny dostarczane były w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opakowań określonych w Formularzu cenowym dla zadania nr 2 . Na opakowaniu lub etykiecie powinny znajdować się w szczególności następujące informacje: nazwa produktu, nazwa producenta, pojemność oraz data przydatności do użycia. 3.3. Zamawiający wymaga aby dostarczone płyny do spryskiwaczy zawierały metanol w stężeniu do 3 % wagowych (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 25 września 2013 r. w sprawie ograniczeń produkcji, obrotu lub stosowania substancji i mieszanin niebezpiecznych lub stwarzających zagrożenie oraz wprowadzania do obrotu lub stosowania wyrobów zawierających takie substancje lub mieszaniny Dz.U. z 2014 r., poz. 769). 3.4 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pierwszą dostawą płynu letniego i zimowego dostarczył w formie pisemnej aktualne Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego. Wykonawca zobowiązuje się okazać na żądanie Zamawiającego aprobaty, atesty lub certyfikaty dostarczanych płynów, o ile takie są wymagane przez obowiązujące prawo. 4. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub alternatywne i były zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r. w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych. Części zamienne - związane z bezpieczeństwem użytkowania pojazdów i ochroną środowiska mogą być montowane w pojazdach, jeżeli spełniony jest co najmniej jeden z następujących warunków: oznakowane są znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) - E lub Unii Europejskiej -e; oznakowane są cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; oznakowane są znakiem zgodności zgodnie z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji, wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia Dz. U. z 2003 r. nr 32 poz.262 z dnia 26 lutego 2003 r. z późn. zm. Przedmioty wyposażenia i części objęte obowiązkiem homologacji typu określone są w przepisach o homologacji pojazdów. Części zamienne oryginalne wprowadzone na rynek przez Producenta pojazdu winny być zapakowane w opakowania koncernu samochodowego z trwałym oznaczeniem jego logo, a wprowadzone na rynek przez producenta części winny być zapakowane w opakowania tego producenta. 4.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczone części 12 miesięcznej gwarancji, lecz nie krótszej niż gwarancja udzielona przez producenta, licząc od dnia dostarczenia towaru Zamawiającemu. 4.2 Na części, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 4.3 Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie Zamawiającego aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. Wykonawca gwarantuje, że wszedł w posiadanie towaru stanowiącego przedmiot umowy ponosząc z tego tytułu wszelkie opłaty przewidziane prawem. 4.4 Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie producenta oferowanych części samochodowych. 4.5 Dostarczone towary (oleje, smary, płyny eksploatacyjne) muszą spełniać wymagania techniczne, a w szczególności: muszą odpowiadać wszystkim parametrom określonym w załącznikach Nr 2a-2e do SIWZ - Formularze cenowe dla zadań nr 1-5. muszą być wyrobem oryginalnym danego producenta, muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z Polskimi Normami, muszą być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach o pojemnościach podanych w specyfikacji. 5.1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na opakowaniach zawierających substancje i preparaty niebezpieczne etykietę , zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.2 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w formie pisemnej Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego dostarczanych produktów najpóźniej w dniu pierwszej dostawy. 5.3 W przypadku zmian w Karcie Charakterystyki wprowadzonych, w trakcie realizacji umowy, na skutek pojawienia się nowych istotnych informacji, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu zaktualizowanej Karty Charakterystyki Produktu Niebezpiecznego. 6. Dostarczone akumulatory powinny być:fabrycznie nowe, wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy od daty dostawy, dopuszczone do obrotu, muszą spełniać wszelkie wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa w użytkowaniu określone w normach prawa publicznego obowiązujących na terenie Polski i UE potwierdzone atestami. 6.1dostarczone akumulatory muszą być suche, z dołączonym oddzielnie elektrolitem, wraz z załączoną wypełnioną kartą gwarancyjną gwarancja od daty sprzedaży 6.2 Akumulatory będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję od daty ich dostawy do Zamawiającego. 6.3 Napięcie, pojemność, biegunowość, rodzaje końcówek biegunowych oraz sposób mocowania i wymiary zaoferowanych akumulatorów muszą być zgodne z parametrami akumulatorów określonych w Formularzu cenowym dla zadania nr 3, 4 i 5. 7. Dostarczone opony powinny być bezdętkowe, fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku, wyprodukowane w okresie maksymalnie do 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego oraz dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z przeznaczeniem na terenie UE. 7.1 Oferowane opony muszą być zgodne z Polskimi Normami (normy państw członkowskich UE) przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz muszą spełniać wymagania techniczne z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa użytkowania. 7.2 Wykonawca przedstawi Zamawiającemu powyższe świadectwa homologacji (dotyczące poszczególnych typów opon) na jego żądanie w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy świadectwo homologacji wystawione jest w języku innym niż język polski Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dodatkowo tłumaczenie świadectwa homologacji na język polski. 7.3 Przez cały okres trwania umowy wymagana jest jednakowa rzeźba bieżnika dla poszczególnych rozmiarów opon z zastrzeżeniem Rozdziału 17 pkt.17.1 ppkt.1. 7.4 W oferowanych oponach wszelkie parametry i indeksy typu prędkość , nośność, muszą być zgodne z parametrami opon montowanych fabrycznie do quadów określonych w specyfikacji. 7.5 Nie dopuszcza się zamienników rozmiarowych opon podanych w SIWZ. 7.6 Wszystkie dostarczone opony muszą posiadać aktualne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia. 7.7 Zamawiający wymaga aby opony, będące przedmiotem zamówienia, objęte były 1 - roczną gwarancją jakości w okresie od daty dostawy. 8. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie przetargowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę towarów równoważnych Zamawiający może w trakcie badania i oceny ofert żądać dostarczenia próbek wybranych towarów i dodatkowych, niezbędnych dokumentów - w celu oceny równoważności. 9. Dostawa asortymentu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 10. Wykonawca w swojej ofercie zobowiązany jest podać producenta oraz oznaczenie handlowe oferowanego asortymentu. Podane w formularzu cenowym oznaczenia występują wyłącznie w celu precyzyjnego określenia przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części (zadań).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), dla zadania nr 2 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), dla zadania nr 3 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), dla zadania nr 4 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla zadania nr 5 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) Łącznie: 4 600,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych) 2.W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię,a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w placówce Zamawiającego, wskazanej w Rozdziale 12 pkt. 2 SIWZ, do czasu składania ofert. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w Rozdziale12 pkt. 1 SIWZ. 4.Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 5.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na sukcesywne dostawy akcesoriów samochodowych, płynów do spryskiwaczy oraz części zamiennych do motocykli i quadów dla KWP w Olsztynie (5 zadań) (Z-t-P/5/16) zadanie nr . W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8 (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP w Olsztynie) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w Rozdziale I punkcie 1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp.). 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Pzp. 9.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach