Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, Marii Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
Marii Skłodowskiej-Curie 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
REGON: 000288627 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna usługa organizacji oraz obsługi cateringowej wydarzeń i spotkań związanych z realizacją projektu pt. "Umiędzynarodowienie na miarę potrzeb – diversity- inclusion - equality" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi organizacji oraz obsługi cateringowej wydarzeńi spotkań związanych z realizacją projektu pt. "Umiędzynarodowienie na miarę potrzeb – diversity- inclusion - equality" w ramach Programu Welcome to Poland NAWA w ramach umowy nr PPI/WTP/2022/1/00003/DEC/01 z dnia 2023-05-26.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób świadczenia usługi określa załącznik nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55320000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 112 ustawy pzp), mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:4) zdolności technicznej lub zawodowej:DOTYCZĄCEJ WYKONAWCY – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 3 (trzy) usługi polegające na obsłudze cateringowej wydarzeń/spotkań/imprez firmowych dla minimum 100 osób każda.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych Wykonawców, warunek powyższy musi zostać w całości spełniony przez jeden podmiot. Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjałów wielu podmiotów w celu wykazania doświadczenia w tym warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wydawanie posiłków dla dzieci w stołówkach szkół miasta Słupska w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-21 - Wydawanie posiłków dla dzieci w stołówkach szkół miasta Słupska w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-21 - Wydawanie posiłków dla dzieci w stołówkach szkół miasta Słupska w roku szkolnym 2023/2024
Dodano: 2023-09-21