Przedszkole "Słoneczne" w Wasilkowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-010 Wasilków, ul. Sienkiewicza 24
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7185501 , fax. (085) 7185501
- Data zamieszczenia: 2015-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole "Słoneczne" w Wasilkowie
ul. Sienkiewicza 24 24
16-010 Wasilków, woj. podlaskie
tel. (085) 7185501, fax. (085) 7185501
REGON: 00094280200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywną dostawę produktów mlecznych dla Przedszkola Słonecznego w Wasilkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mlecznych wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ - formularzu asortymentowo - cenowym (zamieszczonym na stronie http://bip.um.wasilkow.wrotapodlasia.pl/przetargi/zamowieniapubliczne/ogloszoneprzetargi/ wraz z niniejszym ogłoszeniem) i który będzie stanowił jednocześnie załącznik do umowy. 2. Szczegóły i warunki realizacji zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia objęty jest także załadunek, transport i rozładunek dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie w Wasilkowie przy ul. Sienkiewicza 24 i filii przy ul. Polnej 1/4c. 2) Podane w załączniku nr 1a ilości produktów mlecznych są szacunkowe (maksymalna opcja) i mogą ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie ilości dostarczanych produktów mlecznych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego np. zmniejszenia liczby żywionych wychowanków przedszkola w wyniku absencji i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami asortymentowymi. 3) Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów mlecznych oraz ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym. 4) Oferowane produkty mleczne winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.), w tym też wymogi zdrowotne. Wszystkie produkty winne być wyprodukowane i wprowadzone do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. 5) Dostawa produktów mlecznych ma być wykonywana środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne, zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914, z późn. zm.). Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego. 6) Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów mlecznych musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Jakość dostaw powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy. Produkty mleczne będące przedmiotem dostawy oznakowane mają być zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r. Nr 137, poz. 966), tzn. muszą zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, nazwę i adres producenta. Przy każdej dostawie produktów mlecznych zamawiający wymaga przedstawienia handlowego dokumentu identyfikacyjnego (HDI) zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L139 z dnia 30 kwietnia 2004 r.). Wykonawca, na każde żądanie zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić stosowne zaświadczenie właściwego lekarza weterynarii poświadczające badanie dostarczanego mięsa. 7) Dostarczane produkty mleczne będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami, oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 5 dni od dostawy. 3. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie/, wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku (wyłączając przerwy w pracy przedszkola, w tym przerwę wakacyjną w miesiącu sierpniu) z częstotliwością dostaw - dwa razy w tygodniu (harmonogram szczegółowy dostaw, tj. dni tygodnia, w których winny odbywać się dostawy, zostanie wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy) 4. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Oferta winna zawierać wszystkie informacje umożliwiające identyfikację spełnienia wskazanych wymagań (parametrów) dla danego produktu (gramatura, zawartość procentowa poszczególnych składników, wydajność z opakowania, wartość odżywcza itp.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wasilkow.wrotapodlasia.pl/przetargi/zamowieniapubliczne/ogloszoneprzetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-28 - Dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/4
Dodano: 2016-06-06 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/3
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa artykułów spożywczych (mięsa i wędlin, przetworów spożywczych) do Domu Pomocy Społecznej Jawor w Jałówce
Dodano: 2016-04-27 - 3 sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2016 rok
Dodano: 2016-04-26 - Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Internatu X Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku
Dodano: 2016-03-10 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych 2016/2
Dodano: 2016-01-26 - Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2016-01-26