Przetargi.pl
sukcesywna dostawa staplerów z podziałem na 8 pakietów, znak sprawy ZP/PN/12/12/LOBO

Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3689584 , fax. 71 36 89 583; 36 89 234
  • Data zamieszczenia: 2012-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
    pl. Hirszfelda 12 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3689584, fax. 71 36 89 583; 36 89 234
    REGON: 00029009600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa staplerów z podziałem na 8 pakietów, znak sprawy ZP/PN/12/12/LOBO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa staplerów wg pakietów. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ- Arkusz Asortymentowo-Cenowy. KOD CPV 33.14.11.22-1 (klamry chirurgiczne) 2.Parametry opisane w załączniku Nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 3.Zamawiający wymaga, wszystkie zaoferowane staplery w pakietach 1-5,7,8 posiadały zszywki wykonane z tytanu , formowały się na tkankach prawidłowo i zapewniały bezpieczeństwo podczas specjalistycznego procedur operacyjnych . 4.Zamawiający wymaga aby staplery i ładunki zaoferowane we wszystkich pakietach posiadały fabryczne naklejki ( dołączone do opakowania produktu) wklejenia do protokołu do protokołu operacyjnego zawierającego minimum numer referencyjny , datę ważności i numer serii staplera. 5. Wszystkie oferowane staplery muszą formować zszywki w sposób niezawodny także w chorobowo zmienionych tkankach z minimalną ich traumatyzacją. 6.Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7.W koszt wykonania dostawy wliczona będzie cena netto przedmiotu zamówienia, koszty transportu krajowego i zagranicznego, koszty ubezpieczenia towaru w kraju i zagranicą, opłaty celne i graniczne, koszty dostawy (loco magazyn zamawiającego), podatek VAT oraz wszelkie inne koszty niewymienione, a konieczne do wykonania zamówienia. 8.Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 36 miesięczny termin gwarancji od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 9.Oferowany przedmiot zamówienia winien posiadać dopuszczenie do użytkowania w placówkach służby zdrowia. 10. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679). 11. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi ustawy z dnia 30.08.2002r o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). 12. Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi ustawy z dnia 12.12.2003r o ogólnym bezpieczeństwie (Dz. U. Nr 229, poz. 229, z 2007r. Nr 35, poz. 215 z późn. zm.). 13.Ponadto, oferowany przedmiot zamówienia, musi odpowiadać wymaganiom Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy zgodnie z zapisami art. 30 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 6940 zł a dla poszczególnych pakietów: Pakiet Nr 1- 3600 zł Pakiet Nr 2 - 180 zł Pakiet Nr 3 - 960 zł Pakiet nr 4- 200 zł Pakiet nr 5- 300 zł Pakiet nr 6- 20 zł Pakiet nr 7- 1600 zł Pakiet nr 9- 80 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DCO.COM.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach