Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 11-200 Bartoszyce, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 675 23 05 , fax. 897 642 625
- Data zamieszczenia: 2018-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 675 23 05, fax. 897 642 625
REGON: 30843600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywna dostawa rękawic medycznych”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa towarów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z 12 zadań: Zadanie nr 01 Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, pudrowane Zadanie nr 02 Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, sterylne, bezpudrowe Zadanie nr 03 Rękawice chirurgiczne, z lateksu, sterylne, bezpudrowe Zadanie nr 04 Rękawice chirurgiczne, lateksowe, ginekologiczne Zadanie nr 05 Rękawice diagnostyczne z lateksu, niejałowe, lekko pudrowane Zadanie nr 06 Rękawice niesterylne winylowe Zadanie nr 07 Rękawice foliowe Zadanie nr 08 Rękawice nitrylowe Zadanie nr 09 Rękawice diagnostyczne z lateksu, niejałowe, bezpudrowe Zadanie nr 10 Rękawice nitrylowe-długie Zadanie nr 11 Jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie nr 12 Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załącznik 2 do SIWZ) Prosimy złożyć także w edytowalnej formie elektronicznej na płycie CD. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT (załącznik nr 5 do SIWZ). 1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 1.6. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki, prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego zadania dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, innych oraz leków - powtórzenie
Dodano: 2023-12-16 - Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, innych oraz leków - powtórzenie
Dodano: 2023-10-22 - Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, nitrylowych, innych
Dodano: 2022-11-12 - Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych, nitrylowych, innych
Dodano: 2022-10-23 - Dostawa rękawic chirurgicznych na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
Dodano: 2022-08-30 - dostawa rękawic jednorazowych
Dodano: 2022-04-08 - Dostawa rękawiczek jednorazowych
Dodano: 2022-02-16 - dostawa rękawiczek jednorazowych
Dodano: 2022-02-02 - Dostawa rękawiczek jednorazowych medycznych lub ochronnych – niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19 na potrzeby wybranych podmiotów z województwa warmińsko-mazurskiego, w związku z realizacją projektu „Kooperacja – efektywna i skuteczna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2021-04-01 - Zakup środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2021-03-16