Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, Basztowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (12)6303408 , fax. (12)6160144
- Data zamieszczenia: 2018-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
Basztowa 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. (12)6303408, fax. (12)6160144
REGON: 351554287 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/umwm/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa pucharów wraz z emblematami, medali, wstążek materiałowych, statuetek szklanych, koszulek sportowych z nadrukiem, koszulek sportowych polo z nadrukiem, z prawem opcji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nagród/upominków na wydarzenia objęte patronatem Marszałka WM. a) Puchary wraz z emblematami – 200 szt. b) medale – 500 szt. c) wstążki materiałowe – 500 szt. d) statuetki szklane – 20 szt. e) koszulki sportowe z nadrukiem – 400 szt. f) koszulki sportowe polo z nadrukiem – 200 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz/załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 4. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wszystkie przedmioty wymienione w sopz na następujących zasadach: a) okres objęty gwarancją na wszystkie dostarczone przedmioty - 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, b) w czasie związania terminem gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania wad występujących w w/w przedmiotach, c) w przypadku wystąpienia wad przedmiotów, które będą się powtarzały (tj. co najmniej dwa razy wystąpienie tej samej wady w tym samym rodzaju przedmiotu), bądź których nie da się usunąć, nastąpi ich wymiana na koszt Wykonawcy. 5. Oznaczenie wg CPV: 18530000-3 prezenty, nagrody 6. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: zdjęcia przedmiotów, nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem zastosowania, materiałów, funkcjonalności, konstrukcji, materiałów itp. 7. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. 8. W przypadku, jeśli Zamawiający będzie dysponował dodatkowymi środkami finansowymi oprócz kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych ilości wybranych materiałów za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. 9. Prawem opcji objęte są: a. Puchary wraz z emblematami – 200 szt. b. medale – 500 szt. c. wstążki materiałowe – 500 szt. d. statuetki szklane – 20 szt. e. koszulki sportowe z nadrukiem – 400 szt. f. koszulki sportowe polo z nadrukiem – 200 szt. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia określonej w formularzu (załącznik nr 1 do siwz); zaś materiały objęte prawem opcji zostaną zakupione w zależności od potrzeb oraz wygenerowania oszczędności przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami: 1) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 2) ceny jednostkowe brutto prawa opcji materiałów nie będą wyższe jak zamówienia podstawowego, określonego w formularzu oferty dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę stanowiącym zał. nr 1 do siwz; 3) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18530000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) ZAMAWIAJĄCY, ZGODNIE Z ART. 24AA USTAWY, INFORMUJE, ŻE NAJPIERW DOKONA OCENY OFERT, A NASTĘPNIE ZBADA, CZY WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA, JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA, NIE PODLEGA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA B) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. 3. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszona siwz i załączniki, wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 4. Oświadczenie składane jest w oryginale. Adres Zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Biuro Prawne i Zamówień Publicznych, Dziennik Podawczy, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków. C) Forma składania dokumentów: 1. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 2. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną