Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa papieru termicznego w rolkach do automatów biletowych,stacjonarnych i pokładowych dla ZTM w Lublinie

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, ul. Kraśnicka 25
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 466 29 00 , fax. 0-81 466 29 01
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie
    ul. Kraśnicka 25 25
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 466 29 00, fax. 0-81 466 29 01
    REGON: 06043356000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ztm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa papieru termicznego w rolkach do automatów biletowych,stacjonarnych i pokładowych dla ZTM w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru termicznego w rolkach do automatów biletowych stacjonarnych i pokładowych dla ZTM w Lublinie z nadrukiem jednostronnym w 5 kolorach, przez okres 12 miesięcy lub do zrealizowania zamówienia w całości, z zastrzeżeniem warunków określonych w umowie. 2.Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV pod pozycją: 30197641-1 - papier termograficzny. 3.Charakterystyka papieru: a)papier termiczny z zadrukiem w 5 kolorach (w tym zadruk świecący w promieniach UV) obejmującym jedną stronę papieru, wg wzoru wskazanego przez zamawiającego, przedstawionego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej s.i.w.z., b)na zadrukowanej powierzchni, na całej jej szerokości, należy zapewnić możliwość późniejszego dokonywania nadruków termicznych, c)szerokość papieru 80 mm, d)gramatura 100 g/m2 (+/- 5 g/ m2) e)nieprzezroczystość (większe bądź równe) 90%, f)wytrzymałość na temperaturę 60?C/24h, g)wytrzymałość na zerwanie MD (większe bądź równe)93 N CD(większe bądź równe)45 N, h)wilgotność 40?C/90%, tolerancja +/-1, i)trwałość obrazu do 7 lat. 4.Zabezpieczenia papieru: 1)aplikacja hologramu w kształcie paska szerokości 4-5 mm na papierze bazowym po stronie nietermicznej wewnątrz rolki (w środkowej części rewersu papieru), wzdłuż wstęgi papieru. Sposób umieszczenia hologramu przedstawiony jest w załączniku nr 9 do s.i.w.z. Charakterystyka hologramu: a)tłoczony na podłoże papierowe tak, by nie wystawał ponad płaszczyznę papieru, b)równomiernie wpasowany, tak by nie powodował zwiększenia grubości papieru w miejscu jego nałożenia, c)charakteryzujący się wysoką kurczliwością tak, by w wysokich i niskich temperaturach nie odkształcał się, 2)gilosz oraz mikrodruk z napisem ustalonym z zamawiającym po podpisaniu umowy umieszczone na stronie termicznej papieru w ramach nadruku, o którym mowa w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia, 3)dodatkowy zadruk świecący w promieniach UV wg wzoru, wskazanego przez zamawiającego umieszczony na stronie termicznej papieru, w ramach nadruku, o którym mowa w pkt 3 opisu przedmiotu zamówienia. 5.Charakterystyka rolek: 1)papier nawijany na rolki o różnym ? gilzy i różnej szerokości nawoju zewnętrznego (średnicy) rolki. Zakładane parametry rolek: a)gilza o ? 25 mm, średnica rolki 150 mm, nawinięcie: warstwa termoczuła z zadrukiem na zewnątrz, ilość rolek 150 szt., b)gilza o ? 25 mm, średnica rolki 135 mm, nawinięcie:, warstwa termoczuła z zadrukiem na zewnątrz, ilość rolek 110 szt., c)gilza o ? 76 mm, średnica rolki 180 mm, nawinięcie: warstwa termoczuła z zadrukiem na zewnątrz, ilość 370 szt., d)gilza o ? 76 mm, średnica rolki 295 mm, nawinięcie: warstwa termoczuła z zadrukiem na zewnątrz, ilość rolek 100 szt., 2)papier na rolce nie może posiadać żadnych defektów, które mogłyby wpływać na jej użytkowanie, takich jak sklejenia, zagięcia itp., 3)krawędzie rolki powinny być przycięte z precyzją, bez defektów lub deformacji, proces cięcia i pakowania nie może pozostawić żadnych śladów na termoczułej powierzchni biletów, zwoje rolki mają być ściśle zwinięte. 6.Dostawca dostarcza rolki papieru partiami, na własny koszt i ryzyko, na podstawie wystawionych przez zamawiającego, według bieżących potrzeb, zleceń określających każdorazowo rodzaj i ilość rolek, ostateczny termin dostawy oraz miejsce dostawy. Zlecenie może zostać złożone faksem na numer kontaktowy wskazany przez dostawcę, przy czym oryginał zlecenia w formie pisemnej zostanie wysłany pocztą. 7.Dowód transmisji danych oznaczać będzie, że dostawca otrzymał zlecenie faksem w momencie przekazania przez zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu otrzymania zlecenia przez dostawcę. Dostawca odpowiada za sprawne działanie faksu. 8.Dostawa rolek papieru realizowana będzie w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych licząc od daty otrzymania przez dostawcę zlecenia, z zastrzeżeniem zapisów pkt 7 oraz z wyłączeniem daty realizacji pierwszej dostawy, której okres wynosi 40 dni. 9.Rolki objęte danym zleceniem będą pakowane w paczki tekturowe, opisane parametrami rolek w nich zawartych, ze wskazaniem ilości rolek znajdujących się w paczce. 10.Dostawca dostarczać będzie przedmiot zlecenia do magazynu, znajdującego się na terenie Lublina, wskazanego przez zamawiającego każdorazowo w zleceniu. 11.Dostarczenie do magazynu jest jednoznaczne z wniesieniem przedmiotu zamówienia przez dostawcę, na koszt dostawcy, do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń magazynowych i ułożenie dostarczonych rolek we wskazanym przez zamawiającego miejscu. 12.Do chwili potwierdzenia odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika zamawiającego, odpowiedzialność za przedmiot zamówienia ponosi dostawca. 13.W przypadku stwierdzenia wad lub braków w dostarczanych przez dostawcę rolkach papieru zamawiający powiadomi niezwłocznie (drogą elektroniczną, telefoniczną lub faksem) o ich wykryciu wraz z ich opisem. Dostawca zobowiązuje się w takim przypadku do wymiany towaru na własny koszt w terminie nie przekraczającym 7 dni, licząc od daty uznania reklamacji. 14.Warunki płatności: przelew w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za partię dostarczonego i odebranego towaru. 15.Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. 16.Dostawca przeszkoli na swój koszt osoby wskazane przez zamawiającego w zakresie prawidłowej identyfikacji wszelkich zabezpieczeń dostarczonego papieru. Dostawca przeprowadzi szkolenie na terenie Lublina - w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Pekao S.A., V O. w Lublinie, ul. Królewska 1, Lublin, nr: 71 1240 1503 1111 0010 2200 3156 z dopiskiem WADIUM , Nr sprawy: DZ.381-1-14/11. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Zarządzie Transportu Miejskiego w Lublinie, Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, pok. 211 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści dokumentu wadium, wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia winno jednoznacznie wynikać, że gwarancja lub poręczenie zostało udzielone wszystkim podmiotom składającym ofertę wspólną. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium na podst. art. 46 ust 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ztm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach