Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej cz. 1-2: część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 120 000l część 2 : sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w ilości 4 000l.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, Mokra Prawa 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8333808 , fax. 046 8334668
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o.
    Mokra Prawa 30 30
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8333808, fax. 046 8334668
    REGON: 75005115200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan-skierniewice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej cz. 1-2: część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 120 000l część 2 : sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w ilości 4 000l.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. z siedzibą w Mokrej Prawej, zamówienie składa się z 2 części, oznaczonych symbolami od 1 do 2: Część 1: sukcesywna dostawa oleju napędowego ON w ilości 120 000 l. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego ON, speł-niającego normę PN-EN-590 oraz normy jakościowe określone w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680), do zbiornika Zamawiającego o pojemności 5 000 litrów, zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o., Mokra Prawa 30, powiat skierniewicki, województwo łódzkie, w szacunkowej ilości 120 000 litrów. Podana ilość oleju napędowego jest wartością szacunkową, Zamawiający zastrzega sobie w ramach realizacji umowy prawo do zmniejszenia ilości zamawianego oleju napędowego o 20 % (dwadzieścia) w zależności od potrzeb. Z tytułu zamówienia mniejszej niż określona, szacunkowa ilość oleju napędowego, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za niezamówione paliwo. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą do zbiornika Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o., Mokra Prawa 30, powiat skierniewicki, województwo łódzkie, specjalistycznymi zaplombowanymi autocysternami (każda komora pojazdu - cysterny) wyposażonymi w legalizowane urządzenie pomiarowe do pomiaru ilości zrzucanego paliwa. Urządzenie pomiarowe, w jakie wyposażona jest autocysterna, musi spełniać wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001 r. - Prawo o miarach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1069 z późn. zm.). Wykonawca winien posiadać odpowiednie warunki, środki, wiedzę i doświadczenie konieczne do właściwego wykonywania swoich obowiązków określonych w umowie oraz zobowiązany jest do ich wykonywania z należytą starannością, wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. Wykonawca oświadczy, że sprzedawany olej napędowy będzie wysokiej jakości i będzie posiadał świadectwa jakości paliwa, poświadczone przez producenta paliwa lub atesty akredytowanego laboratorium (w języku polskim). Świadectwa będą powiązane z dowodem dostawy lub wydania, poprzez umieszczenie na nich numeru i daty dostawy lub wydania. Wykonawca oświadczy także, że olej napędowy będzie spełniał wszelkie określone obowiązującymi przepisami normy oraz parametry określone Polską Normą PN-EN 590, z uwzględnieniem odrębnych parametrów w okresie letnim i zimowym. Dostawy oleju napędowego będą realizowane przez Wykonawcę jego środkami transportu na jego ryzyko i koszt do zbiornika Zamawiającego, zlokalizowanego na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o., Mokra Prawa 30, powiat skierniewicki, województwo łódzkie, po otrzymaniu uprzedniego zamówienia od Zamawiającego. Jednorazowe dostawy będą wykonywane na podstawie złożonych zamówień średnio 2 razy w miesiącu i będą obejmowały nie więcej niż 5 000 litrów (każda). Szczegółowe terminy oraz ilości dostaw przedmiotu umowy, będą podawane przez Zamawiającego na 24 godziny przed realizacją, w formie telefonicznego, faksowego lub mailowego zamówienia, przy czym dostawa winna zostać zrealizowana najpóźniej w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Dostawy winny odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzi-nach od 8 00 do 14 00. Każda dostawa zostanie uznana przez Zamawiającego za zrealizowaną dopiero z chwilą przepompowania oleju napędowego ON do zbiornika Zamawiającego i potwierdzenia przez niego ilości i rodzaju oleju wydrukiem z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny. Załadunek zbiornika oleju napędowego ON nastąpi każdorazowo w obecności osoby uprawnionej ze strony Zamawiającego. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika paliwa (oleju napędowego), zostanie każdorazowo potwierdzony protokołem odbioru podpisanym przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego. Dostawy oleju napędowego będą odbywać się przy rozliczeniu w litrach rzeczywistych na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego urządzenia pomiarowego cysterny. Przy każdej dostawie oleju napędowego Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu świadectwo jakości dostarczonego oleju. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków transportu oleju napędowego. W szczególności olej napędowy będzie dostarczany w plombowanych zbiornikach (każda komora cysterny). W razie stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia plomb, a także niedoręczenia przez Wykonawcę świadectwa jakości dostarczonego oleju napędowego Zamawiający uprawniony będzie do odmowy jego odbioru. W przypadku odmowy odbioru Zamawiający może żądać według własnego wyboru dostarczenia oleju napędowego odpowiednio zaplombowanego wraz z świadectwem jakości w ciągu 48 godzin albo dokonać zakupu oleju od innego podmiotu na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawia-jącego kar umownych za przekroczenie terminu dostawy jeszcze przed dokonaniem wadliwej dostawy i za przekroczenie terminu nowej dostawy w razie skorzystania z tego uprawnienia. Zamawiający ma przy każdej dostawie prawo do pobrania próbki oleju napędowego do badania jego jakości w obecności kierowcy Wykonawcy, w ilości do 2 litrów z każdej komory. W trakcie obowiązywania umowy Wykonawca może zostać obciążony kosztami jednego badania laboratoryjnego pobranych próbek w przypadku stwierdzenia właściwej jakości dostarczanego produktu. Wykonawca ponosi koszt badań laboratoryjnych pobranych próbek każdorazowo w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczanego produktu. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania pobranej próbki oleju napędowego w terminie 30 dni od daty odbioru. W razie stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonego produktu, Zamawiający może żądać według własnego wyboru wymiany dostarczonego oleju napędowego na wolny od wad w ciągu 48 godzin albo dokonać zakupu od innego podmiotu na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. Skorzystanie z uprawnień przewidzianych w zdaniu poprzednim nie wyłącza dodatkowych roszczeń odszkodowawczych Zamawiającego oraz prawa do naliczania przez Zamawiającego kar umownych za przekroczenie terminu na dokonanie wymiany w razie skorzystania z tego uprawnienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego wynikające z wad paliwa, gdy ujawni się wada paliwa nie znana Zamawiającemu w chwili nabycia paliwa, przy czym odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje szkody będące bezpośrednim następstwem zaistnienia powyższej wady oraz Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powyższym zdarzeniu nie później niż w terminie 10 dni od jej wykrycia. Część 2: sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w ilości 4 000 l. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart elektronicznych w szacunkowej ilości 4 000 l. dla pojazdów oraz sprzętu silnikowego Zamawiającego. Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95, zwanej dalej paliwem, będzie realizowany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy znajdującej się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego oraz na stacjach paliw Wykonawcy na terenie całego kraju, w transakcjach bezgotówkowych przy użyciu kart elektronicznych, wystawionych przez Wykonawcę na pojazdy oraz osoby uprawnione wskazane przez Zamawiającego. Paliwo będzie tankowane bezpośrednio do zbiornika pojazdów lub do kanistrów do tego przeznaczonych. Paliwo winno spełniać normę PN-EN 228 oraz wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał co najmniej 1 stację paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, tj. Zakładu Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. w Mokrej Prawej 30. (Odległość ta liczona jest podczas jazdy samochodem, najkrótszą drogą publiczną). Wskazana przez Wykonawcę stacja paliw, znajdująca się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, powinna być czynna całą dobę, we wszystkie dni tygodnia i posiadać możliwość dokonywania tankowania paliwa przy użyciu kart elektronicznych. Adres i położenie stacji paliw, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Wykazie stacji, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ i załączyć do oferty. Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowiązany będzie do przedłożenia wykazu stacji paliw zlokalizowanych na terenie całego kraju, czynnych całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, umożliwiających dokonywanie tankowań pojazdów Zamawiającego przy użyciu kart elektronicznych, wraz z podaniem ich lokalizacji. UWAGA!: Wykonawca zobowiązany będzie pisemnie lub drogą elektroniczną informować Zamawiającego o wszystkich zmianach w ww. wykazie stacji. Zamawiający przed podpisaniem umowy przekaże Wykonawcy wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz osób uprawnionych do tankowania paliwa dla których Wykonawca wyda karty elektroniczne. Wymagania dotyczące kart elektronicznych: Każdorazowe wydanie paliwa nastąpi na stacjach paliw na rzecz osób uprawnio-nych posługujących się kartami elektronicznymi identyfikującymi Zamawiającego w systemie Wykonawcy pozwalającymi na elektroniczny zapis transakcji i zabezpieczonymi kodem PIN, wystawionymi przez Wykonawcę na: 1) numery rejestracyjne pojazdów wskazanych przez Zamawiającego oraz 2) imię i nazwisko użytkownika (karty imienne). W przypadku braku możliwości zatankowania paliwa na podstawie karty elektro-nicznej z przyczyn technicznych leżących po stronie Wykonawcy, dopuszcza się dokonywanie bezgotówkowego zakupu paliwa na podstawie faktury VAT z co najmniej 14 dniowym terminem płatności, wystawionej przez Wykonawcę na Zamawiającego, z treści której będzie wynikało kto dokonał zakupu oraz do czego tankowane było paliwo (zbiornik pojazdu , kanister). Koszt wydania kart elektronicznych Zamawiającemu, Wykonawca winien jest uwzględnić w wartości ogółem przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyda Zamawiającemu: 2 szt. bezgotówkowych kart elektronicz-nych, po jednej dla każdego pojazdu oraz 2 szt. kart imiennych (łącznie 4 karty elektroniczne), umożliwiających tankowanie benzyny bezołowiowej Pb 95. Wykonawca w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy wyda karty elektro-niczne osobom uprawnionym ze strony Zamawiającego. Na 2 kartach elektronicznych wydanych na pojazdy będą zakodowane nastę-pujące dane: - nazwa użytkownika; - numer rejestracyjny pojazdu; - rodzaj paliwa (benzyna bezołowiowa Pb 95); natomiast na 2 kartach elektronicznych imiennych przeznaczonych do tankowania paliwa do kanistrów, zakodowane będzie jedynie imię i nazwisko użytkownika oraz rodzaj paliwa (benzyna bezołowiowa Pb 95). Każdorazowo, po wykonaniu zakupu paliwa przy użyciu karty elektronicznej na stacji paliw, osoba uprawniona ze strony Zamawiającego otrzyma dowód potwierdzający dokonanie transakcji bezgotówkowej zawierający następujące dane: - adres stacji paliwowej na której przeprowadzono transakcję, - datę i godzinę tankowania zakupionego paliwa, - rodzaj i ilość zakupionego paliwa, - numer identyfikacyjny karty elektronicznej, - wartość zakupionego paliwa, - numer rejestracyjny pojazdu lub wpis magazyn w przypadku tankowania do kanistra. Karty elektroniczne wydane przez Wykonawcę, winny być zabezpieczone kodem PIN. Wydane karty elektroniczne muszą być ważne na terenie całego kraju, na stacjach paliw Wykonawcy oraz posiadać termin ważności na cały okres, w którym ma być realizowana dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95. W przypadku awarii, utraty, kradzieży lub zniszczenia karty elektronicznej, Wykonawca wyda Zamawiającemu, na jego wysłany drogą elektroniczną wniosek, karty dodatkowe lub zamienne bez dodatkowego wynagrodzenia. Zgłoszenia dotyczące awarii, utraty, kradzieży lub zniszczenia kart elektronicznych winny być przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przyjęcie każdorazowego zgłoszenia, Wykonawca winien jest potwierdzić niezwłocznie drogą elektroniczną osobie wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zgłoszeń, o których mowa powyżej, osobie wskazanej przez Wykonawcę. Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii, utraty, kradzieży bądź zniszczenia karty, zapewni jej blokadę, która uniemożliwi dokonywanie jakichkolwiek transakcji. Transakcje dokonane po tym terminie będą obciążały Wykonawcę. Zamienną kartę elektroniczną wraz z kodem PIN Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia dokonania zgłoszenia awarii, utraty, kradzieży lub zniszczenia karty Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia dodatkowych kart elektro-nicznych w przypadku, gdy dokona zwiększenia taboru. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca wyda Zamawiającemu na jego wysłany drogą elektroniczną wniosek, karty dodatkowe bez dodatkowego wynagrodzenia. Przyjęcie każdorazowego zgłoszenia, Wykonawca winien jest potwierdzić niezwłocznie drogą elektroniczną osobie wskazanej przez Zamawiającego.Dodatkową kartę elektroniczną wraz z kodem PIN Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 7 dni licząc od dnia złożenia wniosku. Płatności: Należności za zakupioną benzynę bezołowiową Pb 95 będą regulowane przez Zamawiającego dwa razy w miesiącu przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty sprzedaży, tj. od ostatniego dnia danego okresu rozliczeniowego. Zbiorcze faktury VAT wystawiane będą przez Wykonawcę 2 (dwa) razy w miesiącu tj. po dniu 15 każdego miesiąca i po ostatnim dniu każdego miesiąca. W przypadku faktury VAT wystawionej niezgodnie z obowiązującymi przepisami, jej zapłata zostanie wstrzymana do czasu otrzymania faktury korygującej. Do każdej faktury winna być załączona informacja, zawierająca szczegółowe ze-stawienie wszystkich dokonanych przez Zamawiającego transakcji w danym okresie rozliczeniowym oraz co najmniej daty, godziny zakupu, rodzaju i ilości pobranego paliwa, numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy lub imię i nazwisko dokonującego zakupu, cenę jednostkową paliwa, wartość netto i brutto oraz procent i kwotę udzielonego rabatu (opustu). Faktura wystawiona przez Wykonawcę obejmować będzie wyłącznie zakup paliwa faktycznie zrealizowany na podstawie karty elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: a) Dla części 1 przedmiotu zamówienia - 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100) b) Dla części 2 przedmiotu zamówienia - 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan-skierniewice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach