Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Hrubieszowie w okresie od 1 maja 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Krucza 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6962607 , fax. 84 696 26 08
  • Data zamieszczenia: 2016-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Krucza 20 20
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 84 6962607, fax. 84 696 26 08
    REGON: 95028897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimhrubieszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spólka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Hrubieszowie w okresie od 1 maja 2016 roku do 31 grudnia 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w okresie od 01.05.2016r. do 31.12.2017r. spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) do zbiornika magazynującego o pojemności 5000 litrów dla środków transportu oraz sprzętu stanowiących własność Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie. 2. Szacunkowa wielkość zapotrzebowania dla środków transportu oraz sprzętu: olej napędowy ON - szacunkowa ilość 100 000 litrów. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub norma, aprobaty specyfikacje techniczne i systemy odniesienia - należy przyjąć, że Zamawiający podał przedmiot zamówienia dopuszczając rozwiązania równoważne przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wielkości podane wyżej są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku zakupu ilości paliwa wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 5. Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, Zamawiający rozliczał będzie ten zakres w oparciu o faktycznie dostarczone paliwa i ceny jednostkowe ustalone na dzień dostawy na podstawie ceny ofertowej podlegającej zmianie na warunkach opisanych w Załączniku nr 2 paragraf 6 punkt 2 i 3 do SIWZ stanowiącym wzór umowy. 6. Realizacja dostaw oleju napędowego będzie odbywać się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00. 7. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia. 8. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się specjalistycznym pojazdem transportowym Wykonawcy wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru oleju napędowego. Zamawiający ma prawo żądać okazania aktualnego świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na pojeździe dostawczym. 9. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, woj. lubelskie, powiat hrubieszowski. 10. Zaznacza się że, Zamawiający posiada stację paliw o pojemności 5.000,00 litrów, do której będzie dostarczany przedmiot zamówienia. 11. Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni, liczonych od momentu złożenia zamówienia telefonicznie bądź pisemnie przez Zamawiającego (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). 12. Każda, jednorazowa dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 3.500,00 do 5.000,00 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 13. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1058), oraz co najmniej parametry jakościowe zgodne z Polską Normą PN-EN 590. 14.Wraz z każdą zakupioną partią oleju Wykonawca dostarczy dokumenty wydania, świadectwo jakości oleju napędowego oraz dokument cenowy producentów ze strony internetowej www.paliwa.pl aktualny na dzień dostawy. 15. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt, próbki oleju i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem udokumentowanych badań obciążyć Wykonawcę. 16. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dokonać jego wymiany na nowy, zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od powzięcia takiej wiadomości. 17. Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej, niespełniający wymagań jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. 18. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 19. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem przedmiotu zamówienia. 20. Realizacja zadania musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i p.poż. 21. Dostarczana ilość oleju napędowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15°C i potwierdzona będzie każdorazowo Protokołem odbioru jednostkowej dostawy, według wzoru formularza stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięciu tysięcy zł). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 24 marca 2016r. do godz. 10.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimhrubieszow.pl; www.bip.miasto.hrubieszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach