Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa nowych opon dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie

Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, Długoszyn 80
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7559371 , fax. 095 7559373
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin CZG-12
    Długoszyn 80 80
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 7559371, fax. 095 7559373
    REGON: 21060124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg12.profit.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa nowych opon dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę nowych opon dla Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie według tabeli nr 1, o której mowa w pkt. 2 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 Ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 2.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3 Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy w stosunku do osób fizycznych - Załącznik nr 3a do SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do osób fizycznych - Załącznik nr 3a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ires.pl/czg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach