Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Romana Dmowskiego 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 642 63 82, 842 50 97 , fax. 15 844 79 97
- Data zamieszczenia: 2014-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli
ul. Romana Dmowskiego 1 1
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 15 642 63 82, 842 50 97, fax. 15 844 79 97
REGON: 00566029600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://stalowawola.naszops.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa (gminna samorządowa jednostka organizacyjna)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa nabiału dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ogólna charakterystyka zadania: 1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem, na swój koszt i dokonać jego rozładunku oraz wydać osobie upoważnionej pod adresem: Kuchnia przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 29A 2) Dostawa dwa razy w tygodniu do godziny 8:00 rano w dni pracy Kuchni przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Stalowej Woli tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od pracy, w ilościach jednostkowych zgłaszanych przy dostawie lub telefonicznie w dniu poprzedzającym termin dostawy. 3) Cechy dyskwalifikujące wspólne dla wyrobów mleczarskich: obce posmaki, zapachy, smak gorzki, mocno kwaśny, słony, stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, organiczne: objawy pleśnienia, psucia, uszkodzenia mechaniczne: zdeformowane, zgniecione, porozrywane, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań. 4) Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: stwierdzenia nieświeżości dostarczanego artykułu; dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości nabiału, o nie więcej niż 20% w stosunku do ilości stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego. 6) Wykonawca zobowiązuje się w takim przypadku umożliwić Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości nabiału na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem podstawowym tj. zgodnie z Formularzem Cenowym Wykonawcy. 7) Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 8) W przypadku skorzystania z prawa opcji, zmiany niniejszej umowy lub zawarcie umowy odrębnej nie będą wymagane. 9) Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany: pojemniki czyste; bez obcych zapachów; powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu; artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 10) Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym; Wykonawca odpowiedzialny jest za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2010, Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. 11) W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia oraz telefonicznie zgłosi reklamacje Wykonawcy. 12) W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie telefonicznie. 13) Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 2 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji. 14) W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 15) Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 16) Wykonawca po zrealizowaniu całości dostaw w danym miesiącu wystawi fakturę. 17) Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 18) Do każdorazowej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W-Z. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stalowawola.naszops.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawę produktów mleczarskich do punktów handlowych PIGB CARPATIA
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 2 w Ropczycach.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa żywności (towaru) przeznaczonego na potrzeby bieżącego żywienia żołnierzy pełniących służbę w jednostkach wojskowych oraz żołnierzy ćwiczących na bazie OSPWL Nowa Dęba, JW. 3533 Sandomierz i CPdMZ Kielce
Dodano: 2016-06-30 - dostawa owoców i warzyw, mięsa, wędlin oraz nabiału dla SPZOZ Sanok.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa produktów mleczarskich.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-05-25 - PRODUKTY MLECZARSKIE DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Dodano: 2016-05-23 - Dostawy nabiału
Dodano: 2016-05-09