Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-803 Zabrze, ul. Zamkowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 277 61 00 , fax. 32 271 73 11
- Data zamieszczenia: 2020-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o.
ul. Zamkowa 4
41-803 Zabrze, woj. śląskie
tel. 32 277 61 00, fax. 32 271 73 11
REGON: 24112785700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalzabrze.logintrade.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH I ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych na potrzeby Szpitala Miejskiego w Zabrzu Sp. z o.o. w asortymencie i ilościach wskazanych w załączniku nr 1a Szczegółowy formularz ofertowo cenowy. Zamówienie zostanie zrealizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przez Wykonawcę – stanowiącej załącznik nr 1a do umowy. Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa Szczegółowy formularz ofertowo cenowy będący załącznikiem nr 1a do SIWZ. Podane ilości są wielkością szacunkową i uzależnione będą od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy, nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Materiały muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności nie krótszy niż ¾ terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego pakietu, wyszczególnionego w Załączniku nr 1a do SIWZ udzielił gwarancji dla poszczególnych asortymentów na okres nie krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wyrobów wraz z informacją (ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Zamawiający w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących spełnienia minimalnych parametrów określonych w szczegółowym formularzu ofertowo-cenowym może żądać dostarczenia próbek oferowanych produktów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu,dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej tym samym nie wymaga złożenia dokumentu w powyższym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa instalacji oraz materiałów do zaopatrzenia w energię elektryczną infrastruktury polowej
Dodano: 2023-05-23 - Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2021-02-03 - Zakup i dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2”
Dodano: 2020-12-30 - Zakup i dostawa stołów laboratoryjnych i stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik elektryk na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2020-10-16 - Zakup i dostawa sprzętu elektrycznego na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 2” – 2 części
Dodano: 2020-09-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów elektrycznych i teleinformatycznych na okres 24 miesięcy dla GIG Katowice oraz KD „Barbara” w Mikołowie
Dodano: 2020-03-30 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę artykułów elektrycznych, żarówek medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Dodano: 2020-02-19 - Dostawa wyposażenia do pracowni elektrotechniki i elektroniki w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja bazy dydaktycznej do praktycznej nauki zawodu wraz z niwelowaniem barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie"
Dodano: 2019-10-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej i budynku przy ulicy Parkowej 5 w Gliwicach -dostawa wyposażenia
Dodano: 2019-09-12 - Dostawa wyposażenia do czterech pracowni nauki zawodu w ramach projektu "Rozbudowa i modernizacja bazy dydaktycznej do praktycznej nauki zawodu wraz z niwelowaniem barier architektonicznych w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Knurowie"
Dodano: 2019-09-03