Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Nr DZP/CM/242/3-47/ZP/14

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Nr DZP/CM/242/3-47/ZP/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych do bieżących remontów, napraw i konserwacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Sukcesywną dostawę materiałów partiami, na podstawie składanych zamówień faxem lub drogą elektroniczną przez pracownika Działu Zaopatrzenia CM, poprzedzonych pisemnym zapotrzebowaniem wystawionym przez pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM w terminie do 2 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przedmiot zamówienia (niezależnie od wartości zamówionego artykułu) do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM, ul. Kopernika 19 C w Krakowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-14:00. 3. Rozładunek towaru i wniesienie w miejsce przeznaczenia odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. 4. Zapewnienie bezpiecznego opakowania materiałów zabezpieczającego przed zniszczeniem. 5. Na materiały objęte przedmiotem zamówienia wykonawca udzieli minimum 12-miesięcznej gwarancji jakości. 6. Zapewnienie nieodpłatnej wymiany wadliwego asortymentu w terminie trzech dni od zgłoszenia reklamacji na piśmie. W przypadku pogorszenia w okresie gwarancji parametrów jakościowych i użytkowych dostarczonych materiałów w stopniu uniemożliwiającym lub znacznie ograniczającym wykorzystanie ich zgodnie z przeznaczeniem Wykonawca, na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwą ilość materiałów na wolne od wad, spełniając wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego. 7. Wadliwą ilość materiałów Wykonawca wymienni na własny koszt, pokrywając koszty zwrotu reklamowanego, wadliwego towaru do Wykonawcy oraz koszty dostarczenia wymienionych materiałów do Magazynu Działu Zaopatrzenia CM. Wymiana wadliwej ilości materiałów zostanie potwierdzona dokumentem odbioru. Okres gwarancji wymienionych materiałów liczy się od dnia dokonania odbioru wymienionych materiałów. 8. W przypadku dostarczenia niekompletnej partii zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia brakującego asortymentu w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. 9. W przypadku dostarczenia towaru z ukrytymi wadami fizycznymi, pomimo podpisania potwierdzenia odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego asortymentu w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych (zmniejszenia lub zwiększenia) zamawianych sukcesywnie materiałów w zakresie poszczególnych pozycji wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto, a wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwać żadne roszczenia. 11. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy nie dostarczy on w wyznaczonym terminie partii asortymentu będącej przedmiotem zamówienia, po upływie 7 dni kalendarzowych Zamawiający ma prawo zakupu tego asortymentu we własnym zakresie, na koszt Wykonawcy. 12. W przypadku zawieszenia produkcji lub wycofania z produkcji danego materiału wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza wymianę na jego odpowiednik, pod warunkiem uzyskania przez wykonawcę pisemnej zgody zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W zakresie asortymentów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwę handlową, nazwę producenta, tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie musiał udowodnić równoważność oferowanych produktów przedkładając np. określone świadectwa jakości lub wykazując kartami materiałowymi zbieżność cech fizycznych i parametrów materiałów wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ i materiałów oferowanych. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 312000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 800 PLN (słownie: osiemset złotych), przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie, ul. św. Anny 12 Bank Pekao S.A. I O/ Kraków, ul. Pijarska 1, konto nr 09 1240 4722 1111 0000 4851 9595 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony nr DZP/CM/242/3-47/ZP/14 4. Oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu Wykonawca winien złożyć w osobnej kopercie wraz ze składaną ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium lub gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu składania ofert zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający będzie uważał za skuteczne zabezpieczenie wadium w pieniądzu tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach