Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących

Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
    Rynek 1
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. +48746450800, fax. +48746450801
    REGON: 890717830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.dzierzoniow.pl/Article/id,81.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, niewadliwych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych - tusze, tonery, bębny do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, faksów), określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. 1) Pod pojęciem „materiał fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używane, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą oraz symbolem produktu i terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, nr katalogowy lub listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony, posiadające zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem, 2) Pod pojęciem „materiał nieregenerowany” Zamawiający rozumie materiały do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których obudowa, chip bądź jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału. 3) Pod pojęciem „zalecane przez producenta danego urządzenia” należy rozumieć te materiały eksploatacyjne (np. tusz, toner, bęben), które producent wskazuje na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki itp.) bądź w instrukcji obsługi urządzenia. 4) Pod pojęciem „materiał eksploatacyjny inny niż zalecany przez producenta danego urządzenia” Zamawiający rozumie materiał o parametrach i standardach nie gorszych w stosunku do materiału zalecanego przez producenta danego urządzenia (m.in. pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku), w pełni kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony. W przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta danego urządzenia posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt inny niż zalecany przez producenta danego urządzenia musi posiadać analogiczny element. 5) Za wadliwy produkt uznaje się w szczególności: a) Produkt nie jest oryginalnie zapakowany i nosi ślady otwierania; b) produkt nie jest wykonany z nowych elementów, ze śladami uszkodzenia i wcześniejszego użytkowania; c) produkt nie posiada zabezpieczeń szczelności zbiorników z tonerem/tuszem; d) wysypany lub wysypujący się tusz/toner, pobrudzone elementy obudowy lub części mechaniczne oferowanego produktu a także produkt brudzący papier po jego zainstalowaniu w urządzeniu drukującym lub części użyte do jego produkcji noszą ślady użytkowania, e) wszelkie pojawiające się na urządzeniu lub pulpicie roboczym stanowiska pracy informacje o braku możliwości użycia zastosowanego tonera / tuszu powodujące niemożność skorzystania z funkcji drukowania lub kopiowania, f) po zainstalowaniu produktu w sprzęcie, na monitorze oraz panelu kontrolnym sprzętu pojawiają się negatywne komunikaty uniemożliwiające użycie tuszu/ tonera i poprawną pracę urządzenia, g) produkt brudzi papier po jego zainstalowaniu w urządzeniu oraz części użyte do jego produkcji noszą ślady użytkowania. Za dni robocze uważa się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Urządzenia do których przeznaczone zostaną materiały eksploatacyjne stanowiące przedmiot umowy zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ. 7) Umowa będzie realizowana sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 8) Zamawiający gwarantuje, iż realizacja umowy zostanie wykonana na poziomie co najmniej 70% wartości brutto umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości brutto umowy. 9) Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne, liczonej od dnia dostawy, w ramach której zobowiąże się do wymiany wadliwych materiałów eksploatacyjnych na wolne od wad, w czasie 48 godzin (w dni robocze) od daty pisemnego zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 10) Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą wykonywane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz z wniesieniem do pomieszczeń, zgodnie z informacją dotyczącą zamówienia o ilości i asortymencie, złożoną za pośrednictwem faksu lub e-maila. 11) Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą wykonywane w terminie zadeklarowanym w formularzu wykonawcy, jednak nie dłużnym niż 7 dni roboczych. Termin będzie liczony od daty otrzymania przez Wykonawcę informacji dotyczącej zamówienia. Dostawa realizowana będzie w godzinach pracy Zamawiającego, z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Koszty transportu i opakowania przedmiotu umowy pokrywa Wykonawca. 12) Wykonawca oświadcza, że: a) bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu Zamawiającego spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych; b) zobowiązuje się, że w przypadku, gdy sprzęt ulegnie uszkodzeniu (drukarka, kserokopiarka, urządzenie wielofunkcyjne lub faks), a uszkodzenie nastąpiło w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, do pokrycia kosztów dostawy i naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - także zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy. Za uszkodzenie uważa się również zanieczyszczenie sprzętu powodujące konieczność czyszczenia konserwacji wszelkich części i mechanizmów urządzenia. Za podstawę żądania przez Zamawiającego pokrycia kosztów dostawy i naprawy urządzenia przez Wykonawcę, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta danego urządzenia; c) zobowiązuje się, że w przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu Zamawiającego, w wyniku zastosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego, o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności sprzętu gotowego do pracy (wraz z materiałami eksploatacyjnymi); zobowiązuje się do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o takich samych parametrach i cechach lub lepszych, jeżeli w przypadku danego urządzenia z powodu stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę brak będzie możliwości naprawy sprzętu lub naprawa sprzętu będzie ekonomicznie nieopłacalna. Za podstawę żądania przez Zamawiającego wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia na nowe o takich samych parametrach i cechach lub lepszych, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta danego urządzenia. d) Materiały, wymienione w formularzu specyfikacji cenowej, muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta z widoczną nazwą oraz symbolem produktu i terminem przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, nr katalogowy lub listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony (lista kompatybilności). 13) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta sprzętu lub jeżeli Zamawiający stwierdzi, iż przedmiot zamówienia jest wadliwy, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). W przypadku stwierdzenia wad produktu wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zmawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1,1 A do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji. 3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się, składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. C, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach