Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 748 1170 , fax. 71 748 1179
  • Data zamieszczenia: 2024-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu
    ul. Podwale 30
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 748 1170, fax. 71 748 1179
    REGON: 000683594
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, zależna od potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia – Śródmieścia we Wrocławiu dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Każda dostawa realizowana będzie na podstawie indywidualnych zapotrzebowań Zamawiającego składanych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia. Szczegółowa specyfikacja asortymentowo–ilościowa oraz parametry zamawianych materiałów składających się na przedmiot zamówienia została określona w Załączniku nr 2 do SWZ „Formularz cenowy oferty - kalkulacja cenowa” będącym jednocześnie formularzem cenowym oferty i jej integralną częścią. Załącznik nr 2 do SWZ zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia, określają jego klasę a wskazane w Załączniku nr 2 do SWZ materiały należy traktować jako wzorzec.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:a)posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b)posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresied)zdolności technicznej lub zawodowej:2.Warunek opisany w punkcie 1 litera „d” zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączy dowody określające czy dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.•Za dostawy odpowiadające rodzajem, Zamawiający uzna minimum 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych [tuszy i/lub tonerów] do urządzeń takich jak drukarki i/lub kserokopiarki i/lub urządzenia wielofunkcyjne, z których każda spełnia łącznie następujące warunki:Dostawa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy.W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie terminu wykonywania danej dostawy, dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania dostawy do upływu terminu składania ofert) i te parametry dotyczące terminu wykonywania dostawy Wykonawca obowiązany jest podać w „Wykazie wykonanych dostaw”, tj. Załącznika nr 6 do SWZ.•Za dostawy odpowiadające wartością, Zamawiający uzna minimum 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych [tuszy i/lub tonerów], z których każda spełnia łącznie następujące warunki:Wartość dostawy wynosiła/wynosi nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).Usługa była wykonywana nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,Jedna dostawa oznacza dostawę wykonaną/wykonywaną na podstawie jednej umowy. W przypadku dostaw wykonywanych (będących w trakcie wykonywania), warunek zostanie uznany za spełniony, gdy na dzień składania ofert dotychczasowa wartość realizacji umowy dotyczącej danej dostawy wynosi nie mniej niż 300 000,00 zł. brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) i te parametry dotyczące wartości zrealizowanej dostawy Wykonawca obowiązany jest podać w „Wykazie wykonanych dostaw”, tj. Załącznika nr 6 do SWZ.3.Wykonawca wraz z ofertą składa zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oświadczenie dotyczące Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4.Spełnianie warunku szczegółowego opisanego w punkcie 1 litera: „d” Zamawiający oceni na podstawie załączonego na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, aktualnego na dzień złożenia „Wykazu zrealizowanych dostaw”, sporządzonego zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SWZ. Wykaz ten we wskazanym przez Zamawiającego terminie składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona.Szczegółowe wymagania dotyczące "Wykazu zrealizowanych dostaw" zawarto w Rozdziale VIII i X SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach