Powiat Głubczycki ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Kochanowskiego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4852078, 4053660 , fax. 774 856 533
- Data zamieszczenia: 2020-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głubczycki
ul. Kochanowskiego 15
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 77 4852078, 4053660, fax. 774 856 533
REGON: 53141246700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła" - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 500.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWIZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wzór oferty na dostawy Dowód wpłaty wadium Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
Dodano: 2020-09-04 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.
Dodano: 2019-07-12 - Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-03-26 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce"- postępowanie 3/II/WMH/2018
Dodano: 2018-03-22 - "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 3/WMH/2018"
Dodano: 2018-03-14 - Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-03-12 - Dostawa materialów ogólnobudowlanych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku"
Dodano: 2018-01-31 - Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych materiałów budowlanych do remontu dachu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku
Dodano: 2017-12-01 - Dostawa materiałów elektrycznych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku"
Dodano: 2017-11-24 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku"
Dodano: 2017-11-22