Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa asfaltowych materiałów drogowych dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „WKRA” Sp. z o. o. na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w roku 2018

Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, Kupiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 575005643
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o.
    Kupiecka 10
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 575005643
    REGON: 366234875
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pomiechowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA" Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa asfaltowych materiałów drogowych dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „WKRA” Sp. z o. o. na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa asfaltowych materiałów drogowych dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego „WKRA” Sp. z o. o. na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w roku 2018, wg poniższego zestawienia: Nazwa materiału Jednostka miary Ilość Masa mineralno-asfaltowa: Bitumiczna emulsja asfaltowa na gorąco t 15 Mieszanka mineralno asfaltowa warstwa wiążąca i wyrównująca AC11W 35/50 KR I/II t 3600 Masa 0/8 warstwa ścieralna AC8S (beton asfaltowy) na gorąco t 900 Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wykonawca na użyte materiały do produkcji masy mineralno-asfaltowej zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności, zaś badania laboratoryjne oferowanej masy, wraz z każdą dostawą. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na dostarczone materiały na okres 24 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie trwania gwarancji. Do obowiązków Wykonawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego, z tym, że odległość transportu nie będzie większa niż 15 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać sukcesywnie każdorazowo odrębne zamówienie przesłane faksem przez Zamawiającego określoną ilość potrzebnego materiału. Podane w SIWZ ilości materiałów budowlanych są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości w zależności od swoich potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8775 PLN (słownie: osiem tysięcy siedemset siedemdziesiąt pięć złotych), przed upływem terminu składania ofert. 13.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 13.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer rachunku: 24 8011 0008 0020 0207 4032 0001, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.2.2018” - Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale 13 ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 13.4 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie a jego kopia w ofercie. 13.5 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.6 Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać: Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „WKRA” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kupiecka 10, 05-180 Pomiechówek. 13.7 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13.8 Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 13.9 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w Rozdziale XI ust. 3 niniejszej SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 13.10 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 13.11 Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15.4. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”, zgodny z Formularzem 2.1. oraz niżej wymienione dokumenty: 15.4.1. Kosztorys ofertowy - zgodny z Formularzem 2.2., 15.4.2. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 8.1. IDW. 15.4.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 15.4.4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 15.4.5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach