Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych w II połowie 2016 roku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. 5.2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy odrębne części - zakup i sukcesywna dostawa wód mineralnych, napojów i soków - część nr I, zakup i sukcesywna dostawa herbat i kaw - część nr II oraz zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych - część nr III. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzach cenowych odpowiednio dla części nr I, II i III zamówienia - załącznikach nr 5, nr 6 i nr 7 do SIWZ. 5.4. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane drogą telefoniczną, mailową lub za pomocą faxu przez pracownika Działu Zaopatrzenia odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 5.5. Ilości wymienione w załącznikach nr 5, 6 i 7 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5.6. Jeśli w załącznikach nr 5, 6, 7 do SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe lub pochodzenie produktów spożywczych oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym, smakowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załącznikach nr 5, 6, 7 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę producenta i nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność. 5.4. Dostarczane w ramach zapotrzebowań bieżących produkty spożywcze (dotyczy części I, II, III) powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, określone w obowiązujących przepisach prawa regulujących jakość produktów spożywczych. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań zawartych w SIWZ. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów spożywczych w oryginalnych opakowaniach, oznakowanych nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia (dotyczy części I, II, III). 5.6. W dacie faktycznego dostarczenia danego produktu Zamawiającemu pozostały ( do wykorzystania) okres przydatności do spożycia nie może być krótszy aniżeli 3 na 4 okresu pomiędzy datą jego wyprodukowania a wskazaną na produkcie datą końcową przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako najlepiej spożyć (należy spożyć do) Zamawiający ze względu na planowany system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga, aby Wykonawca w czasie trwania umowy dostarczył - w terminie 2 tygodni od dnia pisemnego, telefonicznego lub zgłoszonego za pomocą poczty e-mail wezwania - do Działu Zamówień Publicznych lub Działu Zaopatrzenia UEP: 1) fotografie wszystkich artykułów spożywczych i cateringowych jednorazowych lub ich opakowań opakowań zbiorczych). Przedstawione na fotografiach produkty muszą być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Pliki zawierające fotografie musza być nazwane oznaczeniami oferowanego artykułu (zgodnie z kolumną L.p. z oferty). Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej - na płycie CD DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 na 200 pkt o nazwach z formularza cenowego. W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż 2 dni przed dokonaniem dostawy artykułów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć lub niedostarczenie w powyższym terminie może skutkować nie przyjęciem dostawy. 2) wykaz artykułów, sporządzony wg wymagań określonych w nw. Tabeli, w formie elektronicznej na płycie CDDVD i drukowanej w formacie xls lub csv:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159810008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach