Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku i jednostek podległych w poniżej wyszczególnionych częściach: CZĘŚĆ 1 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów artykułów spożywczych suchych i innych 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne CZĘŚĆ 2 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso i wędliny 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul.Słoneczna 15D
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428126 , fax. 059 8428126
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul.Słoneczna 15D 15D
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428126, fax. 059 8428126
    REGON: 00531078000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku i jednostek podległych w poniżej wyszczególnionych częściach: CZĘŚĆ 1 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów artykułów spożywczych suchych i innych 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne CZĘŚĆ 2 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso i wędliny 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku i jednostek podległych. Zamówienie składa się z dwóch części: CZĘŚĆ 1 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów:artykuły spożywcze suche i inne (15000000-8) Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilością zamówienia w okresie trwania umowy, zawiera formularz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik numer 1 do SIWZ. Ilości asortymentów podane w formularzu stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. CZĘŚĆ 2 - Dostawa artykułów spożywczych - grupa produktów: mięso i wędliny (15100000-9) Szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilością zamówienia w okresie trwania umowy, zawiera formularz asortymentowo cenowy stanowiący załącznik numer 2 do SIWZ. Ilości asortymentów podane w formularzu stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres obowiązywania umowy. 2. Składane oferty w ramach danej części muszą dotyczyć wszystkich asortymentów wymienionych w formularzach cenowo - asortymentowych. Oferta nie obejmująca wszystkich asortymentów uznana zostanie za niezgodną z SIWZ i podlegać będzie odrzuceniu. 3. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Dopuszcza się możliwość dokonania zamówienia na ilość mniejszą niż określona została w formularzach asortymentowo cenowych. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostawa artykułów żywnościowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku i jednostek podległych odbywać się będzie każdorazowo na podstawie zamówienia telefonicznego przez Zamawiającego, w którym określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy najpóźniej do godz. 1200 przed dniem dostawy. Dostawa zostanie zrealizowana w godzinach 7.30 - 8.30 w dniu dostawy. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku. Pojemniki przeznaczone do wielokrotnego użycia w których dokonano dostawy zostaną zwrócone w tracie kolejnej dostawy. Ich udostępnienie na rzecz Zamawiającego odbywać się będzie bez odrębnego wynagrodzenia, w ramach ceny zakupów artykułów objętych dostawą. 5. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia. 6. Dostarczane do Zamawiającego artykuły spożywcze muszą być transportowane zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi dotyczącymi środków transportu, opakowań oraz osób dokonujących dostawy. 7. Płatności za dostarczany przedmiot umowy dokonywane będą zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach