Izba Skarbowa w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-057 Opole, ul. Ozimska 19
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 453 68 86 , fax. 077 456 43 13
- Data zamieszczenia: 2015-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19 19
45-057 Opole, woj. opolskie
tel. 077 453 68 86, fax. 077 456 43 13
REGON: 00102292000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W OPOLU I URZĘDÓW SKARBOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Zamawiającego, zwanych dalej artykułami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj materiałów biurowych oraz wielkości szacunkowe określone jako maksymalne ilości zamawianych materiałów biurowych zawiera wykaz zamawianych materiałów, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. W niniejszym postępowaniu w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego, Zamawiający, na podstawie art. 34 ust.5 PZP przewiduje prawo opcji, które określone zostało przez Zamawiającego w następujący sposób: 1) 60% całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 60% maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 40% całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 40% maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie objęte wspomnianym prawem opcji. Prawo opcji, które Zamawiający przewidział w przedmiotowym postępowaniu, zostało przez niego określone stosunkiem procentowym, licząc od całkowitej wartości zamówienia - tożsamej z kwotą podaną w ofercie Wykonawcy. Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 PZP. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy do siedziby poszczególnych jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego (nie dłuższy niż 4 dni robocze)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miasta i Gminy w Krapkowicach w 2016 r
Dodano: 2016-01-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/117/2015)
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa materiałów biurowych i papieru na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020, PO PT 2014-2020 oraz Interreg V-A CZ-PL
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa materiałów biurowych i papieru do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji zadania Opolska Karta Rodziny i Seniora oraz w ramach projektu Opolskie Obserwatorium Terytorialne - wzmocnienie systemu monitorowania polityk publicznych, Poddziałanie 5.2.1 PO KL. Nr postępowania: DOA-IV.272.49.2015
Dodano: 2015-09-25 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu w ramach projektu pn.: Równi na Rynku Pracy materiałów biurowych i eksploatacyjnych, z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2015-09-15 - Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu materiałów biurowych w ramach projektu pn.: Ginące zawody pomysłem na przyszłość
Dodano: 2015-06-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku
Dodano: 2015-05-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej oraz na potrzeby projektów współfinansowanych przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/47/2015)
Dodano: 2015-04-28 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Projektu pod nazwą: Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI wieku
Dodano: 2015-03-13