Gmina Prudnik ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
- Data zamieszczenia: 2012-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3 3
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
REGON: 00052652900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stworzenie Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Prudniku - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po szkole podstawowej nr 2 na Inkubator Przedsiębiorczości w Prudniku przy ul. Plac Zamkowy 2 - dostawa wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego wyposażenia dla Inkubatora Przedsiębiorczości w Prudniku przy ul. Plac Zamkowy 2. Szczegółowy zakres dostawy zawiera załącznik nr 6 do siwz - kosztorys oraz załącznik nr 7 do siwz - specyfikacja techniczna i rysunek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia na potrzeby pomieszczeń biurowych Agencji Nieruchomości Rolnych OT Opole Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Mikołowie pow. mikołowski woj. śląskie, ul. Karola Miarki 18. ZP - 127/D/2016/TN
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych do budynku archiwum OT ANR w Opolu przy ul. 1 Maja 6 i pomieszczeń biurowych w SZGZ w Oleśnie. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.II.85.2015.D
Dodano: 2015-11-04 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-06-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/72/2015)
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa mebli, wyposażenia i sprzętu sportowego wraz z montażem dla Stadionu Miejskiego w Niemodlinie
Dodano: 2014-09-05 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/56/2014)
Dodano: 2014-07-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej (nr sprawy ZP/D/51/2014)
Dodano: 2014-06-26 - 10/PN/2014 Dostawa i montaż MEBLI
Dodano: 2014-04-11 - Dostawa mebli do wyposażenia pracowni szkół zawodowych w ramach Projektu pod nazwą: Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy
Dodano: 2013-11-20 - Dostawa mebli dla Prokuratury Okręgowej w Opolu.
Dodano: 2013-11-08