Przetargi.pl
Strefy rekreacji w parku Błachańca w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Strefy rekreacji w parku Błachańca w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu. 2. W ramach przedmiotowego zamówienia wykonane zostaną roboty budowlane, które obejmować będą budowę placu zabaw, przebudowę istniejących rowów melioracyjnych, wykonanie instalacji oświetlenia placu zabaw, budowę monitoringu, wykonanie ścieżek komunikacyjnych do placu zabaw, uporządkowanie drzewostanu oraz montaż obiektów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery). 3. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) odwodnienie terenu 2) budowę sieci oświetlenia parkowego 3) budowę monitoringu 4) dostarczenie i zamontowanie elementów małej architektury, tj.: a) 13 ławek z oparciem b) 16 koszy na śmieci c) 2 stojaki na rowery 5) budowę placu zabaw, w ramach którego należy dostarczyć i zamontować: a) Zamek Władcy b) Podkop c) Bramę północną i wschodnią d) Mury północne i wschodnie e) Basztę wschodnią i zachodnią f) Machinę wahadłową - huśtawkę podwójną g) Tunele z siatki stalowej nierdzewnej - 2 szt. h) Strażnice wschodnie i zachodnie i) Bujaki - koniki - 2 szt. j) Basteję wieżową ze zjeżdżalnią k) Wieżę z mostkami l) Piaskownicę dwupoziomową m) Huśtawki wagowe - 2 szt. n) Regulamin korzystania z placu zabaw, przy uwzględnieniu niżej wymienionych zapisów: I. Regulamin zamontowany zostanie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego II. Tablica z regulaminem placu zabaw musi być wykonana zgodnie z normą PN-EN1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. Wymiary tablicy zostaną ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. III. Konstrukcja tablicy z regulaminem placu zabaw powinna być wykonana z materiałów wskazanych do budowy placu zabaw, szczegóły zostaną omówione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Regulamin placu zabaw powinien być umieszczony na tablicy i wykonany z blachy nierdzewnej. IV. Regulamin powinien określać zasady użytkowania placu zabaw oraz informować o zarządcy terenu, lokalizacji najbliższego telefonu, numerach telefonów alarmowych, numerach kontaktowych do właściciela lub zarządcy placu zabaw V. Regulamin korzystania z placu zabaw powinien zawierać w szczególności następujące informacje: 1. plac zabaw dla dzieci to ogólnodostępny teren służący zabawie 2. osoby przebywające na terenie obiektu zobowiązane są do zachowania porządku 3. dzieci poniżej 7 roku życia powinny przebywać pod opieką dorosłych 4. z urządzeń zabawowych należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem 5. na terenie placu zabaw obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu 6. zabrania się w szczególności: niszczenia urządzeń zabawowych, zaśmiecania terenu, palenia ognisk oraz grillowania, jazdy na rowerze, gry w piłkę, wprowadzania zwierząt 7. po godzinie 22:00 obowiązuje cisza nocna 8. uszkodzenia należy zgłaszać zarządcy terenu: Urząd Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, tel. 75 77 56 600 o) Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 138, poz. 935) każde urządzenie powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia zabawowe posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie, tj. nawę producenta, rok produkcji oraz nr normy PN-EN 1176. osobno powinien być oznaczony poziom gruntu. 6) Uporządkowanie szaty roślinnej 7) Wykonanie ścieżek parkowych 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: 1) Ekspertyza geotechniczna dla ustalenia geotechnicznych warunków podłoża gruntowego pod projektowany plac zabaw 2) Projekt budowlano-wykonawczy odwodnienia placu zabaw dla dzieci w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu 3) Projekt budowlany-projekt zagospodarowania terenu dla placu zabaw dla dzieci w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu 4) Projekt budowlany - urządzenia zabawowe dla placu zabaw dla dzieci w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu 5) Projekt szaty roślinnej dla placu zabaw dla dzieci w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu 6) Projekt zamienny do projektu monitoringu 7) Szczegółowa Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót do projektu: budowa placu zabaw dla dzieci w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania Strefy rekreacji w parku Błachańca dla robót w zakresie kształtowania parków 8) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych związanych z budową kanalizacji deszczowej, drenażu oraz wylotu projektowanej kanalizacji deszczowej do odbiornika powierzchniowego dla zadania Budowa placu zabaw w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania Strefy rekreacji w parku Błachańca 9) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych związanych z budową placu zabaw dla dzieci w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania Strefy rekreacji w parku Błachańca - instalacje elektroenergetyczne 10) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót konstrukcje Drewniane (Kształtowanie placów zabaw) dla zadania Budowa placu zabaw w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu w ramach zadania Strefy rekreacji w parku Błachańca. 11) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót System monitoringu wizyjnego i monitoringu dźwiękowego na placu zabaw w parku im. A. Błachańca w Zgorzelcu 12) Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nr 690/10 z dnia 23 lipca 2010 r. - pozwolenie na prowadzenie prac i robót przy zabytku 13) Decyzja nr 303/2010 z dnia 30 lipca 2010 r. - pozwolenie na budowę 14) Decyzja nr II BS.6223.B-20/3761/10 z dnia 29 czerwca 2010 r. - pozwolenie wodnoprawne 15) Decyzja Nr WIŚM.6220.1.2012 z dnia 24 stycznia 2012 r. 16) Zgoda na przyłączenie oświetlenia placu zabaw w parku im. A. Błachańca do szafki oświetleniowej przy ul. Parkowej w Zgorzelcu 17) Decyzja Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, nr 562/12 z dnia 04 czerwca 2012 r. - zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r., (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 6. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Działanie 9.1 Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 7. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Jeżeli w ww. dokumentacjach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, cechach, parametrach technicznych nie gorszych niż określone w przedmiotowych dokumentacjach. Równoważny produkt nie może być gorszy pod względem warunków technicznych, właściwości fizycznych i chemicznych od materiału pierwotnego. Zamawiający zastrzega, iż urządzenia zabawowe muszą być zgodne ze wszelkimi wymogami normy PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. 9. Wymagany okres gwarancji: 1) na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 29.211,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr WZP.271.51.2012. / kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7 . 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 7 SIWZ. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 SIWZ. 11. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach