Przetargi.pl
STAŁA CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W DWÓCH BUDYNKACH ORAZ ZESPOŁU GARAŻY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 I SIENKIEWICZA 27

Starostwo Powiatowe w Kole ogłasza przetarg

  • Adres: 62600 Koło, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 617 835 , fax. 632 725 825
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kole
    ul. Sienkiewicza
    62600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 632 617 835, fax. 632 725 825
    REGON: 31101899900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    STAŁA CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W DWÓCH BUDYNKACH ORAZ ZESPOŁU GARAŻY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE PRZY ULICY SIENKIEWICZA 21/23 I SIENKIEWICZA 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia publicznego obejmuje: 1) Budynek pierwszy A: a) instytucje znajdujące się w tym budynku to: Starostwo Powiatowe, Prokuratura Rejonowa, Urząd Gminy, Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego, b) powierzchnia użytkowa budynku i zespołu garaży wynosi 2.814,93 m2, c) budynek posiada 5 kondygnacji, trzy wyjścia: główne, ze szczytu, wyjście na parking z tyłu budynku z piwnicy, d) znajduje się 6 szt. kamer stacjonarnych, które umożliwiają obserwacje budynku na zewnątrz (2 szt. na parking z tyłu budynku; 1 szt. na parking z przodu budynku) oraz wewnątrz (1 szt. skierowana na biuro podawcze; 1 szt. na wejście główne; 1 szt. na wejście ze szczytu budynku), e) parking z tyłu budynku jest ogrodzony, posiada bramę wjazdową i wyjazdową. 2) Budynek drugi B: a) instytucje znajdujące się w tym budynku to: I piętro Starostwo Powiatowe (Wydział Komunikacji i Transportu, Wydział Oświaty Kultury i Sportu, Kolska Izba Gospodarcza, Pośrednictwo Finansowe); parter Powiatowy Urząd Pracy, b) powierzchnia użytkowa budynku 1.112,83 m2, c) budynek posiada 3 kondygnacje, cztery wyjścia (główne, dwa szczytowe i z tyłu budynku na parking), d) posiada 6 kamer stacjonarne, które umożliwiają obserwacje budynku na zewnątrz (1 szt. na parking z tyłu budynku; 1 szt. wejście główne) oraz wewnątrz budynku (1 szt. I piętro klatka schodowa; 1 szt. korytarz I piętro oraz na korytarzu na parterze 2 szt.), e) na I piętrze (korytarz) zamontowany jest alarm, czujnik ruchu, f) parking ogrodzony z jedną bramą. 4. Do obowiązków Wykonawcy w ramach usług objętych przedmiotem zamówienia należy w szczególności: 1) zamykanie budynków po zakończeniu pracy i otwieranie go przed jej rozpoczęciem, 2) otwieranie i zamykanie bram oraz szlabanów, 3) ewidencja, przyjmowanie i wydawanie kluczy przekazywanych ochronie przez pracowników Starostwa i nie tylko, 4) uruchamianie alarmu w budynku B oraz sprawdzenie drzwi, okien, krat i kłódek, 5) zapalenie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektów w zależności od pory roku, 6) pracownik ochrony po zakończeniu pracy urzędu zobowiązany jest do sprawdzenia w obiekcie czy: nikt w nim nie pozostał; są zamknięte wszystkie pomieszczenia, okna, wyłączone urządzenia elektryczne, zakręcone krany, 7) pracownik ochrony zobowiązany jest do śledzenia monitoringu i reagowania na zaistniałe alarmy, 8) pełna znajomość rozkładu pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych ochranianych budynków, 9) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów dostarczanych mediów, 10) prowadzenie książki służb w zakresie odnotowywania stanu ochranianych obiektów przy przejmowaniu i zdawaniu służby przez pracowników ochrony, 11) ewidencja osób wchodzących i wychodzących z budynku Starostwa Powiatowego po godzinach urzędowania oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, 12) nie wpuszczanie do budynków Starostwa po godzinach urzędowania osób nie posiadających zezwolenia od Starosty, Wicestarosty lub Sekretarza, 13) uniemożliwienie osobom opuszczającym teren budynku Starostwa Powiatowego po godzinach urzędowania wynoszenie jakichkolwiek urządzeń, przedmiotów, wyposażenia bez zgody Starosty, Wicestarosty lub Sekretarza, 14) piesze patrolowanie ochranianych budynków z częstotliwością zapewniającą właściwą ochronę, 15) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom oraz interesantom Starostwa, 16) ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, 17) przestrzeganie na terenie ochranianego obiektu przepisów ppoż., 18) zapobieganiu zakłócaniu porządku na terenie należącym do Starostwa, ujawnieniu faktów dewastacji mienia oraz powiadomienie o tych zdarzeniach, 19) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie ochranianych obiektów, 20) zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie dłuższym niż 10 minut od zgłoszenia, 21) powiadamianie odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniach, 22) pracownicy ochrony korzystają z własnych środków łączności. W przypadku rozmów prywatnych pracowników ochrony wykonywanych przy użyciu środków łączności należących do urzędu, firma ochroniarska zobowiązana jest do całkowitego pokrycia kosztów tych rozmów, 23) zgłaszanie wszelkich awarii występujących po godzinach pracy i w weekendy administratorowi budynku. Osoba do kontaktu zostanie podana po wyborze Wykonawcy. 5. Centrum monitoringu znajduje się w budynku A na parterze – portiernia. 6. Zakres czasowy ochrony obejmuje wszystkie dni robocze i dni ustawowo wolne od pracy oraz dni określone przez Zamawiającego, jako wolne od pracy w jego organizacji pracy przez 24 godziny na dobę. 7. Ochronę budynków wykonywać będą jednolicie umundurowani i sprawni fizycznie pracownicy ochrony posiadający licencję pierwszego stopnia. 8. Jednocześnie ochronę budynku będzie wykonywał jeden pracownik ochrony, któremu Zamawiający zapewni pomieszczenie usytuowane wewnątrz budynku Starostwa Powiatowego w Kole. 9. Szczegółowy opis warunków wykonania zamówienia publicznego określony został w druku „PROJEKT UMOWY”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach