Przetargi.pl
Sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Fryderyka Chopina
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6402051, 6404457 , fax. 616 402 051
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Fryderyka Chopina 10
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6402051, 6404457, fax. 616 402 051
    REGON: 63126570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż (wykonanie) i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych oraz bezpłatny odbiór wycofanych (zużytych) tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego we Wrześni odpowiadających warunkom określonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1038), w maksymalnych nie większych ilościach niż: - tablice samochodowe jednorzędowe, w tym wtórniki – 16.100 szt. - tablice samochodowe dwurzędowe, w tym wtórniki – 200 szt. - tablice motocyklowe, w tym wtórniki – 1.000 szt. - tablice motorowerowe, w tym wtórniki – 400 szt. - tablice zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym wtórniki – 30 szt. - tablice indywidualne samochodowe jednorzędowe, dwurzędowe i motocyklowe, w tym wtórniki – 30 szt. - tablice tymczasowe – 50 szt. - tablice badawcze – 50 szt. Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. W przypadku, w którym faktycznie wykonana ilość nie osiągnie podanych wielkości orientacyjnych, wykonawca nie ma prawa żądania odszkodowania lub wypłaty wynagrodzenia stanowiącego różnicę między wynagrodzeniem określonym a wynagrodzeniem za faktycznie wykonany przedmiot umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany ilościowej między rodzajem tablic rejestracyjnych do 20% zamówienia – w ramach środków finansowych przeznaczonych na realizację niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wartości zamówienia do 20% w stosunku do wartości maksymalnej nominalnej zobowiązania i w konsekwencji zamówienia liczby tablic o łącznej wartości niższej niż maksymalna nominalna wartość zobowiązania. 2. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne i wyszukiwanie wycofanych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zapewni również bezpłatne przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada: - Aktualny (niecofnięty) i ważny Certyfikat zgodności Instytutu Transportu Samochodowego potwierdzający spełnianie ustawowych wymagań w produkcji tablic rejestracyjnych potwierdzone przez jednostkę certyfikującą; - Aktualne i ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne oraz ich wtórniki tj. rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy zgodnie z art. 75a ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym; - Aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami (co najmniej w zakresie zbierania, transportu oraz przetwarzania, przez które rozumie się zniszczenie - pocięcie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) do ofert należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; b) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1, c) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. d) w przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów składa oświadczenie w oryginale innych podmiotów. e) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach