Przetargi.pl
SPRZEDAŻ I DOSTAWA TRANSPORTEM WŁASNYM MASY MINERALNO - BITUMICZNEJ - MASA ASFALTOBETONOWA NA ZIMNO

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2013-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRZEDAŻ I DOSTAWA TRANSPORTEM WŁASNYM MASY MINERALNO - BITUMICZNEJ - MASA ASFALTOBETONOWA NA ZIMNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym masy mineralno - bitumicznej (asfaltobeton) - warstwa wierzchnia dla ruchu KR-1, KR-2 do naprawy dróg o parametrach i w ilości określonej w pkt. 2. 2. Wykonawca winien dostarczyć masę asfaltobetonowa na zimno - wg normy PN-EN 13108:2006 (naprawa dróg) - do 10 ton. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego lub wskazanego przez niego miejsca w granicach administracyjnych miasta Pabianice transportem własnym - na bieżąco - w całym okresie obowiązywania umowy, w ilościach uzależnionych od wielkości przeprowadzanych remontów nawierzchni drogowych. 4. Minimalna ilość dostarczana jednorazowo - 1 tona. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzonych remontów nawierzchni drogowych. Z tytułu ograniczenia odbieranych ilości, Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego żadne wynagrodzenie ani odszkodowanie. 6. Czas reakcji (dostawy) pod wskazany przez Zamawiającego adres wynosi do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 8. Rozliczenia finansowe pomiędzy stronami będą dokonywane w oparciu o rzeczywiście odebraną przez Zamawiającego ilość przedmiotu zamówienia przemnożoną przez cenę jednostkową. 9. Rozliczenia realizacji umowy będą odbywać się dwa razy w miesiącu: - za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca - za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez Zamawiającego. 10. Kody CPV: a. 44.11.36.00-1 bitum i asfalt b. 44.11.36.10-4 bitum c. 44.11.36.20-7 asfalt 11. Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty materiałów reklamowych dotyczących przedmiotu zamówienia, przy czym dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. 12. Wymagalny termin realizacji zamówienia publicznego: od momentu podpisania umowy do 31.12.2013 roku - odbiór cykliczny według bieżących potrzeb Zamawiającego. 13. Termin i sposób płatności: płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, fakturowanie etapowe z zastrzeżeniem w/w zapisów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach