Gminne Biuro Administracyjne Szkół ogłasza przetarg
- Adres: 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 21
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 326 12 25 , fax. 091 326 24 14
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Biuro Administracyjne Szkół
ul. Zamkowa 21 21
72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 326 12 25, fax. 091 326 24 14
REGON: 81082814300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub równoważnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzedaż i dostawa oleju opałowego lekkiego Ekoterm Plus lub rownoważnego do placówek oświatowych w Gminie Wolin tj. do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Kołczewie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu i Publicznego Gimnazjum w Sierosławiu w ilości około 55 000 litrów w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonanwcy z postępowania....
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że wykonanwca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych- wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie gwarancji dostaw wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie potwierdzające,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Polanów w ilości 60 000 litrów
Dodano: 2015-12-08 - Sprzedaż i dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkół Podstawowych z terenu Gminy Stargard Szczeciński.
Dodano: 2015-11-27 - Sprzedaż i dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkół Podstawowych z terenu Gminy Stargard Szczeciński.
Dodano: 2014-11-26 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Polanów w ilości 120 000 litrów
Dodano: 2014-10-08 - Sprzedaż i dostawa oleju opałowego
Dodano: 2013-12-10 - Sprzedaż i dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkół Podstawowych z terenu Gminy Stargard Szczeciński.
Dodano: 2013-11-26 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Polanów w ilości 120 000 litrów
Dodano: 2013-11-08 - Dostawy oleju opałowego, lekkiego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.
Dodano: 2013-10-04 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Wolińskiego Parku Narodowego
Dodano: 2013-05-07 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb grzewczych Wolińskiego Parku Narodowego
Dodano: 2013-04-18