Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie ogłasza przetarg
- Adres: 98-311 Skrzynno, Skrzynno 13
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (43) 841 50 60 , fax. (43) 841 50 60 wew. 14
- Data zamieszczenia: 2016-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
Skrzynno 13 13
98-311 Skrzynno, woj. łódzkie
tel. (43) 841 50 60, fax. (43) 841 50 60 wew. 14
REGON: 00030888000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego - Instytucja pomocy społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie w ilości 300 ton. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych oraz odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm i spełniać poniższe parametry: uziarnienie: 5-25 mm; typ: 31.2; klasa: 26/05/06; spiekalność: RJ max. 10; temp. mięknienia popiołu: min. 1150 stopni Celsjusza; wilgotność max.: 15 %; zawartość popiołu: max. 10 %; wartość opałowa: min. 26 MJ/kg; zawartość siarki: max. 0,6 %. Zamawiający zastrzega, że parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone przy każdej dostawie aktualnym certyfikatem jakościowym wystawionym przez producenta. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach, o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanych od góry i z boków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego nr 35 9256 0004 0070 2441 2000 0080 przed terminem otwarcia ofert, z podaniem tytułu przelewu: Wadium - przetarg nieograniczony Sprzedaż i dostawa ekogroszku dla Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie. W terminie otwarcia ofert wadium musi znajdować się na rachunku Zamawiającego. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie, Skrzynno 13, 98-311 Ostrówek. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty gwarancyjne/poręczenia zostaną zdeponowane w kasie Zamawiającego. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium reguluje SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-dps.powiat.wielun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego dla Urzędu Gminy w Będkowie oraz gminnych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-26 - Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2016/2017.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2016-01-28 - Zakup i dostawa węgla kamiennego-kostka gruba oraz miału węglowego do ZSP im. Tadeusza Kościuszki w Kamieńsku
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa opału - węgla kamiennego na rok 2016 dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach
Dodano: 2015-12-15 - Sprzedaż i dostarczenie opału dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa węgla wraz z transportem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Dodano: 2015-11-24 - Ddostawa 190 Mg węgla kamiennego: kostki (grubej), 180 Mg eko-groszku luzem oraz 15 Mg eko-groszku workowanego
Dodano: 2015-10-02 - Dostawa opału do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pajęcznie w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-10-01 - Sukcesywna dostawa 1300 ton węgla kamiennego ORZECH II typu 31.2 - 32.2, do kotłowni Zamawiającego w Głownie, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. nr 19 poz. 177 z 09 lutego 2004r.)
Dodano: 2015-09-29