Przetargi.pl
Sprzedaż i dostarczenie odzieży ochronnej i roboczej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu „ Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. 1 Sierpnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 420 640 , fax. 158 422 691
  • Data zamieszczenia: 2017-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
    ul. 1 Sierpnia 26
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158 420 640, fax. 158 422 691
    REGON: 24158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-szkol-ponadgimnazjalnych-nr-2
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostarczenie odzieży ochronnej i roboczej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu „ Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla uczniów i słuchaczy biorących udział w stażach, praktykach i kursach w ramach projektu „ Powiat Stalowowolski stawia na zawodowców”. 2. Dostarczana odzież winna być fabrycznie nowa, wolna od wad fizycznych. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania obowiązujących norm PN-EN-ISO oraz posiadał znak zgodności z normami europejskimi CE. 4. Zamawiający oczekuje wysokiej jakości odzieży oraz bezwzględnej terminowości zleceń. 5. Dostarczana odzież ochronna oraz robocza winna być oznakowana haftem - logiem zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym. 6. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku złej jakości lub niezgodne z ustalonymi rozmiarami. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na oferowany towar. Faktyczny okres udzielanej gwarancji na dostarczaną odzież winien wynikać z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Okres udzielanej gwarancji na dostarczaną odzież stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 8. Przy każdej dostawie Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania dla dostarczanej odzieży tabeli wymiarów i rozmiarów. 9. Dostawa odzieży ochronnej i roboczej realizowana będzie sukcesywnie, zgodnie z każdorazowym zleceniem Zamawiającego, w ciągu maksimum 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (telefonicznie, pisemnie za pośrednictwem faxu lub elektronicznie) określającego szczegółowy asortyment i rozmiary. Faktyczny termin dostawy odzieży ochronnej i roboczej wynikać będzie z deklaracji wykonawcy w formularzu ofertowym. Termin dostawy odzieży stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert. 10. Dostawa odbywać się będzie w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, w godz. od 700 do 1500, od poniedziałku do piątku. 11. Każdorazowo po dostawie odzieży sporządzany będzie protokół odbioru częściowego/końcowego dostawy, stanowiący podstawę wystawienia faktury oraz obliczenia okresu gwarancji na dostarczony asortyment. 12. Dowóz zamawianej odzieży do siedziby Zamawiającego odbywał się będzie na koszt Wykonawcy. 13. Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianej odzieży zostały zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy. 14. Liczba poszczególnego asortymentu odzieży ochronnej i roboczej wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz rzeczowo – cenowy ma wymiar szacunkowy i służy jedynie wyłonieniu najkorzystniejszego wykonawcy. 15. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo – cenowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo – cenowym nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy. 16. Z realizacji przedmiotu zamówienia sporządzany jest protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. 17. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub faxem do należytego wykonania w terminie 2 dni roboczych tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzenia. 18. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy odzież będącą przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 19. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. 20. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Formularzu rzeczowo – cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach