Przetargi.pl
Sprzedaż i dostarczanie w partiach mięsa i jego przetworów (wędlin) dla GP CKiW OHP w Tarnowie oraz oddziału w Gródku n/Dunajcem

Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mościckiego 27
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 627 38 79 , fax. 0-14 627 38 79
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy
    ul. Mościckiego 27 27
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 627 38 79, fax. 0-14 627 38 79
    REGON: 85248588000024
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych - gospodarstwo pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostarczanie w partiach mięsa i jego przetworów (wędlin) dla GP CKiW OHP w Tarnowie oraz oddziału w Gródku n/Dunajcem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzedaż i dostarczanie w partiach mięsa i jego przetworów (wędlin) dla GP CKiW OHP w Tarnowie oraz oddziału w Gródku n/Dunajcem własnym transportem, według asortymentu wskazanego w SIWZ, na telefoniczne zamówienie składane przez Zamawiajacego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt. 1 - 3 ustawy, a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie dostarczonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wymienionych odpowiednio w Rozdziale V pkt 1 zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia. Zamawiający wyklucz Wykonawców, którzy: 1) podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; 2) nie spełniają warunków określonych w Rozdziale IV; 3) nie potwierdzili spełniania tych warunków na zasadach określonych w Rozdziale V pkt 1. 2. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli, w toku badania ofert okaże się, ze: 1) oferta jest nie zgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, na zasadach określonych w art. 87 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale IV SIWZ, Wykonawcy musza złożyć wraz z oferta następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 - 4 ustawy - sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odraczające lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-tarnow.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach