Przetargi.pl
Sprzedaż energii elektrycznej do budynków będących własnością Gminy oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz do budynków będących własnością Gminy. CPV 65310000-9, 09310000-5

Gmina Miłkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-222 Miłkowice, ul. II Armii Wojska Polskiego 71
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8871212 , fax. 076 8871213
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłkowice
    ul. II Armii Wojska Polskiego 71 71
    59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8871212, fax. 076 8871213
    REGON: 39064750600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż energii elektrycznej do budynków będących własnością Gminy oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz do budynków będących własnością Gminy. CPV 65310000-9, 09310000-5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowa polegająca na świadczeniu usług dystrybucji (przesył, dystrybucja energii elektrycznej) oraz sprzedaż energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r.(tekst jednolity z 2006 roku Dz. U. N
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 653100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e)złożą oświadczenie o spełnianiu powyższych warunków, f) załączą aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, g)załączą aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1 odbywać się będzie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem- wg zasad podanych w części IX punkt 7- przez Wykonawcę ub pełnomocnego przedstawiciela wykonawcy). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione wyżej winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2.Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 5.Istotne dla stron postanowienia, które należy uwzględnić w treści umowy kompleksowej, zostały określone w części XV SIWZ. 6.Zaakceptowane dodatkowe postanowienia umowne ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7.Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). 8.Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach