Przetargi.pl
Sprzątanie wewnątrz, na zewnątrz budynków administrowanych przez ABM1, ABM2 w Zielonej Górze.

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, ul. Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 322-91-86 , fax. 68 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2014-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Zjednoczenia 110 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 322-91-86, fax. 68 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie wewnątrz, na zewnątrz budynków administrowanych przez ABM1, ABM2 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie 1 - część 1 Sprzątanie terenów wewnętrznych, zewnętrznych ABM 1 Zakres prac objętych niniejszym zadaniem to w szczególności sprzątanie: 1. Sprzątanie terenów wewnętrznych ABM 1 polega na: -Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy,lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek (zakupu żarówek dokonuje Zamawiający) -Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii -Myciu okien na klatkach schodowych -Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków. -Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego) -Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego -Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych (flagi dostarcza Zamawiający) -Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: -Zamiatanie klatek schodowych i korytarzy na poszczególnych kondygnacjach - codziennie ( 5 x w tygodniu) -Zmywanie klatki schodowej w części parterowej - codziennie (5x w tygodniu) -Mycie klatek schodowych, podłóg, schodów oraz ciągów komunikacyjnych (korytarzy) i listew przypodłogowych - 1 raz na miesiąc -Czyszczenie wycieraczek wspólnych przed budynkiem i na klatce schodowej - codziennie (5 x w tygodniu) -Zdejmowanie pajęczyn - codziennie (5 x w tygodniu) -Czyszczenie lub mycie lamp, kloszy, poręczy i tralek na klatce schodowej, gablot ogłoszeniowych grzejników parapetów okiennych itp.- 1 x w miesiącu -Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 x w miesiącu -Sprzątanie korytarzy piwnicznych - 1 x w miesiącu -Mycie lamperii na klatce schodowej oraz w ciągach komunikacyjnych - 1 x na kwartał -Mycie stolarki okiennej i drzwi do pomieszczeń wspólnych - 1 x na kwartał -Mycie powierzchni oszklonych - 1 x na kwartał -Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie itp.)oraz strychy - 1 x na kwartał -Zgłaszanie wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynku - codziennie -Doręczanie właścicielom i najemcom wszelkiej korespondencji służbowej w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczenia - wg potrzeb -Wywieszanie i zdejmowanie flag z okazji świąt i uroczystości - wg potrzeb -Usuwanie zbędnych ogłoszeń afiszy plakatów z powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych budynku - wg potrzeb Zwiększona częstotliwość wykonywania poszczególnych prac w przypadku budynku Batorego 170 dotyczy mycia wraz z szorowaniem: - klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu) - 4 razy w miesiącu - parterów klatek schodowych - codziennie - stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych - 2 razy w miesiącu - lamperii - 1 raz w miesiącu - okien na klatkach schodowych - 1 raz w miesiącu Kontrola wykonywanych prac: -Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; -W wyjątkowych sytuacjach - szczególnie zimą - dopuszcza się możliwość dokonywania kontroli bez udziału i powiadamiania Wykonawcy; -Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. Warunki realizacji zamówienia -Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac na poszczególnych budynkach w zakresie terminu wykonywania (dot. prac wykonywanych 1 x w miesiącu lub 1x na kwartał). -Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń gospodarczych dla dozorców, -Woda na poszczególnych budynkach będzie udostępniana w przypadku gdy znajdzie się tam osobne opomiarowane ujęcie - koszty wody będą liczone zgodnie z cennikiem ZWiK. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych ABM 1 polega na: -Stałe utrzymanie czystości chodników, podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników* hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałanie powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem (zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca). Przy czym usługi związane z usuwaniem śniegu, lodu, śliskości, posypywanie piaskiem obowiązują w okresie występowania tych zjawisk. Pielęgnacja zieleńców i kwietników tj. usuwania zanieczyszczeń, odchwaszczanie, grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGKiM Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych. Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. *w sytuacjach gdzie chodnik jest szerszy niż 1,50 m do wyliczeń powierzchni odśnieżanej przyjmowano szerokość 1,50 m i takie powierzchnie winny być odśnieżane. 2. 1 Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: -Zamiatanie chodników, oraz pasa jezdni o szerokości do w 1-go mb, schodów, placów miejsc gromadzenia nieczystości (przy pojemnikach na śmieci) - codziennie do godz. 7.00 -W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, schodów - codziennie do godz. 7.00 - w przypadku wystąpienia zjawiska atmosferycznego w okresie nocnym, natomiast w przypadku wystąpienia opadów śniegu w ciągu dnia, tj. do godz. 18:00 - rozpoczęcie usuwania śniegu, lodu, błota w ciągu jednej godziny od powstania zjawiska. -W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych - codziennie do godz. 7.00 -przeciwdziałanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem chodników, schodów, placów i wszelkich dojść do budynków, budynków gospodarczych i pojemników na śmieci - codziennie do godz. 7:00 (w przypadku powstania gołoledzi w okresie nocnym), natomiast w przypadku powstania gołoledzi w ciągu dnia, tj. do godz. 18 - posypanie piaskiem w ciągu jednej godziny od wystąpienia gołoledzi. -Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w okresie jesiennym - codziennie -Pielęgnacja zieleńców (trawników) i kwietników tj. usuwanie zanieczyszczeń, odchwaszczanie - wg potrzeb -Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w pozostałym okresie roku - wg potrzeb -Odchwaszczanie - usuwanie trawy i chwastów wzdłuż obrzeży chodnikowych i z chodników, opasek betonowych i z pod budynku - wg potrzeb 2. 2. Kontrola wykonywanych prac -Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; - wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; -W wyjątkowych sytuacjach - w szczególności zimą - dopuszcza się dokonywanie kontroli przez Zamawiającego bez udziału i powiadamiania wykonawcy; - Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód wynikających z nie wywiązania się z umowy. 2. Zadanie 2 - część 2 Sprzątanie terenów wewnętrznych, zewnętrznych ABM 2 Zakres prac objętych niniejszym zadaniem to w szczególności sprzątanie: 1. Sprzątanie terenów wewnętrznych ABM 2 polega na: - Stałym utrzymaniu czystości budynków - klatek schodowych i korytarzy, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnego użytku, parapetów okiennych, skrzynek na listy, lamp, kloszy, poręczy na klatkach schodowych, grzejników na klatkach schodowych oraz wymiany przepalonych żarówek (zakupu żarówek dokonuje Zamawiający) -Myciu wraz z szorowaniem klatek schodowych (z zastosowaniem środka dezynfekującego z wyłączeniem lizolu), stolarki drzwiowej do pomieszczeń wspólnych, tralek, poręczy, gablot ogłoszeniowych, znaków informacyjnych, grzejników oraz lamperii -Myciu okien na klatkach schodowych -Zgłaszaniu u Zamawiającego wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków. -Doręczaniu najemcom i właścicielom całości korespondencji w zakresie aneksów, umów, upomnień rachunków faktur, rozliczeń, ponagleń, powiadomień w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczania (dokumenty Wykonawca pobiera u Zamawiającego) -Wywieszanie w gablotach ogłoszeniowych i na klatkach schodowych wszelkich informacji i ogłoszeń na żądanie Zamawiającego -Wywieszaniu i zdejmowaniu flag z okazji świąt i uroczystości państwowych (flagi dostarcza Zamawiający) -Usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy napisów i rysunków z elewacji ścian budynków oraz wewnątrz budynków (lamperie, drzwi, gabloty ogłoszeniowe) z wyłączeniem malowania farbą elewacji. 2.1. Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: -Zamiatanie klatek schodowych i korytarzy na poszczególnych kondygnacjach - codziennie (5 x w tygodniu) -Zmywanie klatki schodowej w części parterowej - codziennie (5x w tygodniu) -Mycie klatek schodowych, podłóg, schodów oraz ciągów komunikacyjnych (korytarzy) i listew przypodłogowych - 1 raz na miesiąc -Czyszczenie wycieraczek wspólnych przed budynkiem i na klatce schodowej - codziennie (5 x w tygodniu) -Zdejmowanie pajęczyn - codziennie (5 x w tygodniu) - Czyszczenie lub mycie lamp, kloszy, poręczy i tralek na klatce schodowej, gablot ogłoszeniowych grzejników parapetów okiennych itp.- 1 x w miesiącu -Mycie drzwi wejściowych do budynku - 1 x w miesiącu -Sprzątanie korytarzy piwnicznych - 1 x w miesiącu -Mycie lamperii na klatce schodowej oraz w ciągach komunikacyjnych - 1 x na kwartał -Mycie stolarki okiennej i drzwi do pomieszczeń wspólnych - 1 x na kwartał -Mycie powierzchni oszklonych - 1 x na kwartał -Sprzątanie w pomieszczeniach wspólnego użytku (pralnie, suszarnie, wózkownie itp) oraz strychy - 1 x na kwartał -Zgłaszanie wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynku - codziennie - Doręczanie właścicielom i najemcom wszelkiej korespondencji służbowej w terminie 3 dni licząc od daty otrzymania korespondencji do doręczenia - wg potrzeb -Wywieszanie i zdejmowanie flag z okazji świąt i uroczystości - wg potrzeb -Usuwanie zbędnych ogłoszeń afiszy plakatów z powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych budynku - wg potrzeb 1.2. Kontrola wykonywanych prac: -Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego przy możliwym współudziale Wykonawcy; -wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; -W wyjątkowych sytuacjach - szczególnie zimą - dopuszcza się możliwość dokonywania kontroli bez udziału i powiadamiania Wykonawcy; -Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje wpisy do rejestru. 1.3. Warunki realizacji zamówienia -Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram prac na poszczególnych budynkach w zakresie terminu wykonywania (dot. prac wykonywanych 1 x w miesiącu lub 1x na kwartał) Zamawiający nie gwarantuje pomieszczeń gospodarczych dla dozorców, -Woda na poszczególnych budynkach będzie udostępniana w przypadku gdy znajdzie się tam osobne opomiarowane ujęcie - koszty wody będą liczone zgodnie z cennikiem ZWiK. 2. Sprzątanie terenów zewnętrznych ABM 2 polega na: -Stałe utrzymanie czystości chodników podwórek, placów miejsc gromadzenia nieczystości (pergole) a w okresie zimowym usuwanie śniegu lodu i błota z chodników* hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych usytuowanych na chodnikach, przeciwdziałanie powstawaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem (zakupu piasku i sprzętu do odśnieżania dokonuje Wykonawca).Przy czym usługi związane z usuwaniem śniegu, lodu, śliskości, posypywanie piaskiem obowiązują w okresie występowania tych zjawisk. Pielęgnacja zieleńców i kwietników tj. usuwania zanieczyszczeń, odchwaszczanie, grabienie opadłych liści - pakowanie liści do worków pobranych w niezbędnej ilości za pokwitowaniem u Zamawiającego i uzgodnienie z Zamawiającym miejsca ich składowanie i terminu wywozu przez służby ZGKiM Zgłaszanie u Zamawiającego nieterminowego wywozu nieczystości stałych.- Zamawiający będzie na własny koszt dostarczać skrzynie na piasek. * sytuacjach gdzie chodnik jest szerszy niż 1,50 m do wyliczeń powierzchni odśnieżanej przyjmowano szerokość 1,50 m i takie powierzchnie winny być odśnieżane. 2. 1 Częstotliwość wykonywania poszczególnych prac: - Zamiatanie chodników, oraz pasa jezdni o szerokości do w 1 - go mb, schodów, placów miejsc gromadzenia nieczystości (przy pojemnikach na śmieci) - codziennie do godz. 7.00 -W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z chodników, schodów - codziennie do godz. 7.00 - w przypadku wystąpienia zjawiska atmosferycznego w okresie nocnym, natomiast w przypadku wystąpienia opadów śniegu w ciągu dnia, tj. do godz. 18:00 - rozpoczęcie usuwania śniegu, lodu, błota w ciągu jednej godziny od powstania zjawiska. -W okresie zimowym usuwanie śniegu, lodu i błota z hydrantów przeciwpożarowych i wodociągowych zaworów umieszczonych w chodnikach, przetykanie wietrzników studzienek telekomunikacyjnych - codziennie do godz. 7.00 -przeciwdziałanie śliskości poprzez posypywanie piaskiem chodników, schodów, placów i wszelkich dojść do budynków, budynków gospodarczych i pojemników na śmieci - codziennie do godz. 7:00 (w przypadku powstania gołoledzi w okresie nocnym), natomiast w przypadku powstania gołoledzi w ciągu dnia, tj. do godz. 18 - posypanie piaskiem w ciągu jednej godziny od wystąpienia gołoledzi. -Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w okresie jesiennym - codziennie -Pielęgnacja zieleńców (trawników) i kwietników tj usuwanie zanieczyszczeń, odchwaszczanie - wg potrzeb -Grabienie opadłych liści i ich usuwanie w pozostałym okresie roku - wg potrzeb -Odchwaszczanie - usuwanie trawy i chwastów wzdłuż obrzeży chodnikowych i z chodników, opasek betonowych i z pod budynku - wg potrzeb 2. 2. Kontrola wykonywanych prac -Kontrola wykonywanych prac będzie się odbywała przez pracownika Zamawiającego -przy możliwym współudziale Wykonawcy; -wykonawca zostanie powiadomiony o kontroli; -W wyjątkowych sytuacjach - w szczególności zimą - dopuszcza się dokonywanie -kontroli przez Zamawiającego bez udziału i powiadamiania wykonawcy; -Ustalenie faktu nie wywiązania się z umowy będzie potwierdzone wpisem w rejestrze -prowadzonym przez Zamawiającego. Wykonawca może dokonywać swoje -wpisy do rejestru. -Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu ewentualnych szkód wynikających z nie wywiązania się z umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach