Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko-Biała, ul. Karola Miarki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 995 600 , fax. 334 995 652
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Karola Miarki 11
    43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 334 995 600, fax. 334 995 652
    REGON: 7081057500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej, do którego należą: budynek główny oraz Pawilony A i B przy ulicy Karola Miarki 11, a także budynek przy ulicy 1 Maja 17a. 2. Zakres usług porządkowych w poszczególnych budynkach obejmuje: a) budynek główny oraz Pawilony A i B przy ul. Karola Miarki 11 Powierzchnia do sprzątania: 1 331,31 m2 Powierzchnia okien: 237,20 m2 Zakres usług porządkowych obejmuje:  codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych i korytarzach,  codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń WC,  codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek,  codzienne odkurzanie, zmywanie płytek podłogowych, wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych we wszystkich pomieszczeniach biurowych,  na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy,  dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień),  jeden raz w roku czyszczenie żaluzji,  jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych,  jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie,  pokoje nr 207, 207a oraz 208 (II piętro w budynku głównym) muszą być sprzątane codziennie do godziny 15.30 w obecności pracownika MOPS,  pomieszczenia kasowe (w Pawilonie B) muszą być sprzątane codziennie w godzinach od 14.30 do 15.30 w obecności pracownika MOPS. b) budynek przy ul.1 Maja 17a Powierzchnia do sprzątania: 900,00 m2 Powierzchnia okien: 83,75 m2 Zakres świadczonych usług porządkowych obejmuje:  codzienne odkurzanie i zmywanie płytek podłogowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz w pomieszczeniach biurowych,  codzienne mycie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń wc oraz wszystkich pomieszczeń socjalnych,  codzienne wycieranie kurzu z mebli, sprzętów biurowych oraz parapetów okiennych,  codzienne opróżnianie wszystkich koszy na śmieci,  na bieżąco mycie drzwi, przeszkleń, kafelek ściennych, balustrad, kaloryferów, przecieranie słuchawek telefonicznych, sprzątanie wnętrza windy,  dwa razy w roku mycie okien wraz z ramami (wiosna, jesień),  jeden raz w roku czyszczenie żaluzji,  jeden raz w roku pranie (mechaniczne) tapicerek meblowych,  jeden raz w roku gruntowne, mechaniczne szorowanie posadzek w całym obiekcie,  pokój nr 204 ma być sprzątany jeden raz w miesiącu do godziny 15.30 po wcześniejszym uzgodnieniu i w obecności pracownika MOPS. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z zachowaniem szczególnej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewniać profesjonalne środki czyszczące i pielęgnujące niezbędne do wykonywania usługi porządkowej, sprzęt oraz urządzenia używane w celu realizacji usługi: a) sprzęt i urządzenia muszą być sprawne i bezpieczne, b) środki chemiczne muszą być nietoksyczne z odpowiednimi atestami świadczącymi o ich nieszkodliwości. 5. Zamawiający we własnym zakresie zobowiązuje się zapewniać i uzupełniać artykuły higieniczne takie jak: papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, odświeżacze powietrza. 6. Wykonawca lub podwykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu usług porządkowych. 7. Wykonawca zapewnia, że pracownicy świadczący prace w zakresie świadczenia usług porządkowych będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę w postaci poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowanych kopii umów o pracę. Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. nie powinna uwidaczniać adresów i nr PESEL pracowników. Nie podlegają natomiast anonimizacji: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu i te elementy umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych z pracownikami świadczącymi pracę w zakresie wykonywania usług porządkowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 10. W przypadku zaniechania obowiązku przedłożenia dokumentacji, o której mowa w ust. 3, Zamawiający będzie upoważniony do zastosowania sankcji z tytułu nienależytego wykonania umowy (zgodnie z § 9 umowy), a także do powiadomienia o powyższym Państwowej Inspekcji Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach