Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-022 Lublin, ul. Okopowa 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4635300 , fax. 081 4635305
- Data zamieszczenia: 2011-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
ul. Okopowa 5 5
20-022 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4635300, fax. 081 4635305
REGON: 43012391300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie 20-022, ul. Okopowa 5 tj. 3 pomieszczenia biurowe znajdujące się na parterze i 68 pomieszczeń biurowych znajdujących się na III piętrze o łącznej powierzchni 1197,00 m? oraz w Filii w Białej Podlaskiej 21-500, ul. Warszawska 14 tj. 4 pomieszczenia biurowe, 1 pomieszczenie sanitarne, 2 pomieszczenia ciemne oraz korytarz, znajdujące się na parterze o łącznej powierzchni 184,47 m?. Wykonawca zobowiązany będzie codziennie do: odkurzania wykładzin dywanowych, wycierania kurzu ze wszystkich mebli i sprzętów, mycie podłóg w częściach użytkowych nie pokrytych wykładzinami, opróżnianie koszy na śmieci, koszy z niszczarek i uzupełnianie nowymi workami, mycie parapetów przyokiennych, bieżące uzupełnianie pojemników na papier toaletowy w pomieszczeniach sanitarnych znajdujących się w ciągu pomieszczeń biurowych wynajmowanych przez Zamawiającego w Lublinie, papierem toaletowym - 100% celuloza, 2-warstwowy, średnica 18cm, szerokość 9cm typu big roll ( ilość szacunkowa 950 szt. przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego), przez okres obowiązywania umowy oraz papierem toaletowym standardowym 3-warstwowym, kolor biały, z celulozy, super miękki, średnica ok.11cm, szerokość ok. 9cm ( ilość szacunkowa 650 szt., przy czym Zamawiający zastrzega, żę ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego) przez okres obowiązywania umowy. W Białej Podlaskiej papierem toaletowym - 100% celuloza, 2-warstwowy, średnica 18cm, szerokość 9cm typu big roll ( ilość szacunkowa 36 szt., prz czym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego), przez okres obowiązywania umowy oraz mydło w płynie antybakteryjne, posiadające lanolinę i glicerynę ( ilość szacunkowa 10 litrów, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego), przez okres obowiązywania umowy. w zależności od potrzeb: mycie drzwi wejściowych, przecieranie grzejników oraz: w miarę potrzeb mycie okien (nie mniej niż trzy razy w roku) pranie wykładzin dywanowych (dwa razy w roku) Inne wymagania Zamawiającego: Wykonawca będzie używał środków czyszczących posiadających atesty PZH, termin realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. możliwość skorzystania z pracy sprzątaczki w godzinach pracy Urzędu - Zamawiającego tj. od 7.30 do 15.30. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.lublin.pl/wup/index.php?kat=200
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektu i na terenach zewnętrznych Centrum Spotkania Kultury w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych Sądu Rejonowego w Puławach
Dodano: 2016-03-04 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-01-13 - ZP-PN/5/15 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie
Dodano: 2015-12-09 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach Sądu Rejonowego w Puławach
Dodano: 2015-03-10 - Usługi sprzątania dla Sądu Rejonowego w Rykach.
Dodano: 2015-02-11 - ZP-PN-7/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie Wydziały Zamiejscowe we Włodawie przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, ul. Rynek 10A we Włodawie oraz ul. 11 Listopada 6 we Włodawie
Dodano: 2014-12-16 - ZP-PN-6/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie
Dodano: 2014-12-16 - ZP-PN-4/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie, Pl. Kościuszki 3 w Chełmie, ul. Sejmowej 7 we Włodawie, ul. Rynek 10A we Włodawie, ul. 11 Listopada 6 we Włodawie
Dodano: 2014-07-07 - Sprzatanie pomieszczeń biurowych w Rejonie Zamość
Dodano: 2014-04-25