Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-022 Lublin, ul. Okopowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4635300 , fax. 081 4635305
  • Data zamieszczenia: 2011-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Okopowa 5 5
    20-022 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4635300, fax. 081 4635305
    REGON: 43012391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie 20-022, ul. Okopowa 5 tj. 3 pomieszczenia biurowe znajdujące się na parterze i 68 pomieszczeń biurowych znajdujących się na III piętrze o łącznej powierzchni 1197,00 m? oraz w Filii w Białej Podlaskiej 21-500, ul. Warszawska 14 tj. 4 pomieszczenia biurowe, 1 pomieszczenie sanitarne, 2 pomieszczenia ciemne oraz korytarz, znajdujące się na parterze o łącznej powierzchni 184,47 m?. Wykonawca zobowiązany będzie codziennie do: odkurzania wykładzin dywanowych, wycierania kurzu ze wszystkich mebli i sprzętów, mycie podłóg w częściach użytkowych nie pokrytych wykładzinami, opróżnianie koszy na śmieci, koszy z niszczarek i uzupełnianie nowymi workami, mycie parapetów przyokiennych, bieżące uzupełnianie pojemników na papier toaletowy w pomieszczeniach sanitarnych znajdujących się w ciągu pomieszczeń biurowych wynajmowanych przez Zamawiającego w Lublinie, papierem toaletowym - 100% celuloza, 2-warstwowy, średnica 18cm, szerokość 9cm typu big roll ( ilość szacunkowa 950 szt. przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego), przez okres obowiązywania umowy oraz papierem toaletowym standardowym 3-warstwowym, kolor biały, z celulozy, super miękki, średnica ok.11cm, szerokość ok. 9cm ( ilość szacunkowa 650 szt., przy czym Zamawiający zastrzega, żę ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego) przez okres obowiązywania umowy. W Białej Podlaskiej papierem toaletowym - 100% celuloza, 2-warstwowy, średnica 18cm, szerokość 9cm typu big roll ( ilość szacunkowa 36 szt., prz czym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego), przez okres obowiązywania umowy oraz mydło w płynie antybakteryjne, posiadające lanolinę i glicerynę ( ilość szacunkowa 10 litrów, przy czym Zamawiający zastrzega, że ilość ta może ulec zmianie i będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego), przez okres obowiązywania umowy. w zależności od potrzeb: mycie drzwi wejściowych, przecieranie grzejników oraz: w miarę potrzeb mycie okien (nie mniej niż trzy razy w roku) pranie wykładzin dywanowych (dwa razy w roku) Inne wymagania Zamawiającego: Wykonawca będzie używał środków czyszczących posiadających atesty PZH, termin realizacji umowy od dnia podpisania umowy do 31.12.2012 r. możliwość skorzystania z pracy sprzątaczki w godzinach pracy Urzędu - Zamawiającego tj. od 7.30 do 15.30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.lublin.pl/wup/index.php?kat=200
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach