Przetargi.pl
Sprzątanie pomieszczeń biurowych ŚZDW w Kielcach oraz w podległych jednostkach terenowych w Staszowie i Zgórsku tj.: Zadanie 1 - Siedziba Zarządu w Kielcach ul. Jagiellońska 72 (I i II piętro). Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwody Drogowe w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie. Zadanie 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Staszowie.

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 25-602 Kielce, ul. Jagiellońska 72
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
  • Data zamieszczenia: 2010-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Jagiellońska 72 72
    25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
    REGON: 00127574000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie pomieszczeń biurowych ŚZDW w Kielcach oraz w podległych jednostkach terenowych w Staszowie i Zgórsku tj.: Zadanie 1 - Siedziba Zarządu w Kielcach ul. Jagiellońska 72 (I i II piętro). Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwody Drogowe w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie. Zadanie 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Staszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: Zadanie 1 - Siedziba Zarządu w Kielcach ul. Jagiellońska 72 (I i II piętro). Usługa powinna być wykonywana od godziny 15.00 każdego dnia roboczego i obejmować: - mycie i odkurzanie w/w pomieszczeń, - pastowanie podłóg z tarkrettu wg instrukcji, - czyszczenie mebli, wycierania kurzu z wyposażenia znajdującego się w danych pomieszczeniach, - mycie wszystkich urządzeń sanitarnych, - opróżnianie koszów na śmieci i makulatury oraz wysypywanie ich do przeznaczonych na ten cel pojemników, - wietrzenie pomieszczeń, - mycie okien 2 razy w roku /kwiecień, październik/, - dbanie o powierzony sprzęt, - mycie drzwi wejściowych 1 raz w m-cu, - mycie drzwi wewnętrznych 2 razy w roku. - mycie lamp, kloszy 2 razy w roku na korytarzach i łazienkach, - mycie i czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i na korytarzach 2 razy w roku, - zgłaszanie pracownikowi d/s administracyjnych wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, braków, uszkodzeń w budynku. Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwody Drogowe w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie; w tym: -Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwód Drogowy w Zgórsku. Usługa powinna być wykonana od godz. 15.00 każdego dnia roboczego i obejmować: - mycie lub odkurzanie podłóg w pomieszczeniach - pastowanie podłóg z PCV ( pasta PCV) - raz w tygodniu -czyszczenie i wycieranie z kurzu powierzchni mebli znajdujących się w danym pomieszczeniu -mycie urządzeń sanitarnych -opróżnienie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera -wietrzenie pomieszczeń -mycie okien - raz na pół roku - mycie oszklonych drzwi wejściowych - raz w miesiącu -mycie drzwi wewnętrznych - dwa razy w roku - mycie kloszy oświetleniowych, czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i innych pomieszczeniach - zgłoszenie kierownikowi RDW wszelkiego rodzaju nieprawidłowości , braków lub uszkodzeń budynku Obwód Drogowy w Łopusznie Usługa powinna być wykonana od godz. 15.00 dwa razy w tygodniu i obejmować: - mycie lub odkurzanie podłóg w pomieszczeniach - pastowanie podłóg ( pasta PCV)- raz w tygodniu -czyszczenie i wycieranie z kurzu powierzchni mebli znajdujących się w danym pomieszczeniu -mycie urządzeń sanitarnych -opróżnienie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera -wietrzenie pomieszczeń -mycie okien - raz na pół roku - mycie drzwi wejściowych - raz na kwartał - mycie drzwi wewnętrznych - dwa razy w roku - mycie kloszy oświetleniowych, czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i innych pomieszczeniach -zgłoszenie kierownikowi OD wszelkiego rodzaju nieprawidłowości , braków lub uszkodzeń budynku Obwód Drogowy w Pińczowie. Usługa powinna być wykonana od godz. 15.00 dwa razy w tygodniu i obejmować: - mycie lub odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, - mycie paneli podłogowych ( płyn do mycia i konserwacji paneli), - raz w tygodniu -czyszczenie i wycieranie z kurzu powierzchni mebli znajdujących się w danym pomieszczeniu, -mycie urządzeń sanitarnych, -opróżnienie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera -wietrzenie pomieszczeń, -mycie okien, - raz na pół roku, - mycie drzwi wejściowych, - raz na kwartał, - mycie drzwi wewnętrznych,- dwa razy w roku, - mycie kloszy oświetleniowych, czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i innych pomieszczeniach -zgłoszenie kierownikowi OD wszelkiego rodzaju nieprawidłowości , braków lub uszkodzeń budynku. Zadanie 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Staszowie. Usługa powinna być wykonywana od godziny 15.00 każdego dnia roboczego i obejmować: -mycie i odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, -pastowanie podłóg raz w tygodniu, -czyszczenie i wycieranie z kurzu mebli i urządzeń biurowych, -mycie urządzeń sanitarnych, -czyszczenie lamp oświetleniowych 1 raz w roku, -mycie oszklonych drzwi 2 razy w miesiącu -mycie ścian w łazienkach, szatniach i korytarzach raz w miesiącu, -opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera -mycie okien 2 razy w roku /kwiecień, październik/ -zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości i braków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 450,00zł. Zadanie nr 2 - 380,00zł. Zadanie nr 3 - 160,00zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach