Sąd Rejonowy ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Świerkowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 816 51 15 , fax. 74 816 51 31
- Data zamieszczenia: 2012-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
ul. Świerkowa 1 1
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 816 51 15, fax. 74 816 51 31
REGON: 00032534000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowice.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH-A.230/8/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
świadczenie usług w zakresie sprzątania w okresie od 01.04.2012r. do 31.12.2012r., polegające na: 1.Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń w budynku Sądu od poniedziałku do piątku po godzinach pracy Sądu - przy użyciu własnego sprzętu, środków czyszczących, stałego zabezpieczenia worków foliowych do koszy na śmieci i niszczarek, papieru toaletowego, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń w pokojach socjalnych, środków do zmywarki i zapachowych kostek WC. 2.Sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godz. 7:00, z uwzględnieniem dyżurów w okresie zimowym w godz. od 8:00 do 15:00 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży itp., a także w okresie zimowym usuwaniu śniegu z dachu budynku Sądu. W ramach sprzątania pokoi biurowych, sal rozpraw, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i archiwalnych oraz posesji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania poniższych czynności: 1.mycia posadzek, podłóg i schodów, 2.mycia toalet, urządzeń sanitarnych oraz powierzchni wykładanych glazurą, 3.opróżniania koszy na odpady oraz niszczarek do pojemnika głównego Zamawiającego, 4.ścierania kurzu z mebli, czyszczenia krzeseł i odkurzania foteli tapicerowanych, 5.mycia powierzchni i elementów różnych /lustra, półki, grzejniki, poręcze, drzwi itp./, 6.wymiany papieru toaletowego, napełniania pojemników mydłem, wymiany środków zapachowych w toaletach, uzupełnianie płynu do mycia naczyń w pokojach socjalnych oraz środków do zmywarki /materiały Wykonawcy/, 7.mycia okien minimum dwa razy w okresie obowiązywania umowy, 8.sprzątania posesji (w okresie zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych: odśnieżania, posypywania piaskiem, usuwania błota, ze szczególnym uwzględnieniem wejścia głównego oraz usuwania piasku z chodnika i parkingów), 9.usuwania w okresie zimowym śniegu z dachu budynku Sądu, a także dodatkowo do nadzoru: 10.bieżących prac porządkowych, 11.wyłączania oświetlenia i zamykania okien, 12.współpracy z ochroną Sądu w zakresie gospodarki kluczami, 13.przestrzegania przepisów bhp i p. poż., 14. informowania Zamawiającego o wszelkich zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych ruchomości znajdujących się w pomieszczeniach, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowice.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości w budynkach RZGW we Wrocławiu przy ul. C.K. Norwida 34 i 36, Wybrzeże Wyspiańskiego 39, al. J. Kochanowskiego 91b, Braci Gierymskich 149A oraz na terenach przy tych budynkach, tj.: I. Sprzątanie pomieszczeń, II. Utrzymanie zieleni i porządku na posesjach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie usługi codziennego kompleksowego sprzątania, dezynfekcji /w obiektach i terenach zewnętrznych/ mające na celu utrzymanie czystości w granicach norm przewidzianych dla obiektów służby zdrowia w podległych placówkach WCZ SPZOZ we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-26 - Usługi porządkowe w obiektach Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kowarach
Dodano: 2016-07-22 - usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach policji dolnośląskiej
Dodano: 2016-07-06 - Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Legnicy
Dodano: 2016-06-08 - Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Okręgowej w Świdnicy przy ul. 1 Maja 21
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa usługa utrzymania czystości i całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne S.A. oraz usługa utrzymania zieleni, odśnieżania chodników i schodów na terenach przyległych do obiektu
Dodano: 2016-04-22 - Usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach KWP we Wrocławiu, tj: - w Komendzie Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33, - w Komisariacie Kolejowym Policji we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 105, - w Komendzie Miejskiej Policji w Jeleniej Górze przy ul. Spółdzielczej 43
Dodano: 2016-04-14 - Kompleksowe wykonywanie usług porządkowo - czystościowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Świdnicy przy ul. Zamkowej 2
Dodano: 2016-04-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń Sekcji Lotnictwa przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-23